Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

«Θέλω να αγωνιστώ στον Ολυμπιακό»

Την επιθυμία του να αγωνιστεί κάποια στιγμή στον Ολυμπιακό, εξέφρασε ο Πιτ Μάικλ.

Ο φόργουορντ της Μπαρτσελόνα, τόνισε ότι θα τον ενδιέφερε σοβαρά να φορέσει τα «ερυθρόλευκα». .....


Ο 32χρονος φόργουορντ των πρωταθλητών Ευρώπης μιλώντας στο «Εθνοσπόρ», αναφέρθηκε αρχικά στην προοπτική να αγωνιστεί κάποια στιγμή με τα χρώματα του Ολυμπιακού.

«Δεν ξεχνάω κανένα βήμα της καριέρας μου. Ειδικά την παρθενική μου ευρωπαϊκή εμπειρία στην Ελλάδα. Δεν είχα ποτέ επίσημη πρόταση από τον Ολυμπιακό. Του χρόνου είμαι ελεύθερος και όσο χαρούμενος και αν είμαι στην Βαρκελώνη, κρατώ ανοιχτές τις επιλογές μου για το ΝΒΑ και γιατί όχι τον Ολυμπιακό. Ο Ολυμπιακός είναι η δεύτερη ομάδα που υποστηρίζω και θα ήθελα κάποτε να παίξω σε αυτήν».
sport-fm.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan