Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Ποιον «καρφώνει» η Σαμπρίνα;

Καλεσμένη σε ραδιοφωνική εκπομπή ήταν η Σαμπρίνα και μίλησε τόσο για τα νέα της επαγγελματικά σχέδια όσο και για την προσωπική της ζωή. «Τον άντρα δεν τον θέλω εξυπνάκια και μαμάκια», είπε και ελάλησε η τραγουδίστρια. Και η βόμβα έσκασε! Η Σαμπρίνα μιλώντας στον moreradio,( διαδικτυακό ραδιοφωνικό σταθμό) σε ερώτηση του παραγωγού για το πώς θέλει τον άντρα απάντησε: «Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρότυπο άντρα στο μυαλό μου. Γενικά είμαι ανοιχτή. Το μόνο που δεν αντέχω είναι ...
τους άνδρες που νομίζουν ότι είναι έξυπνοι και που πιστεύουν πως η μαμά τους είναι το κέντρο του κόσμου. Όταν μου τυχαίνει εξυπνάκιας και μαμάκιας… εξαφανίζομαι. Το θέμα είναι να μπορεί να σε κερδίσει με το χιούμορ του και την οξυδέρκεια του και όχι με τα κρύα αστεία που λέει και γελάει μόνος του. Αυτούς δεν τους αντέχω, φεύγω χιλιόμετρα μακριά». Για ποιον χτύπαγε άραγε η καμπάνα; Το αφήνουμε στη φαντασία σας…! Όταν πάλι ερωτήθηκε για το αν είναι αυτή την περίοδο ερωτευμένη, η τραγουδίστρια απέφυγε διακριτικά την ερώτηση χαμογελώντας και λέγοντας την κλισέ απάντηση «Ναι είμαι με τη ζωή και τη δουλειά μου». Όσον αφορά στα επαγγελματικά της, η Σαμπρίνα, θα εμφανίζεται με το Χάρη Ακριτίδη, στο νυχτερινό κέντρο «Ρόδον», στου Ψυρρή.


πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan