Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Επιβεβαίωσε την έξοδο ο Ρούνεϊ!

Στην επιβεβαίωση των όσων ακούγονται για αποχώρησή του από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ προχώρησε με επίσημη δήλωσή του ο Γουέιν Ρούνεϊ. «Θέλω τρόπαια, δεν θα ανανεώσω», τόνισε.

«Είναι αλήθεια, συναντήθηκα με τον Ντέιβιντ Γκιλ την περασμένη εβδομάδα, όμως δεν μου έδωσε καμία από τις εγγυήσεις που ήθελα για το ρόστερ της ομάδας στο μέλλον και του είπα ότι δεν θέλω να ανανεώσω το συμβόλαιό μου» τόνισε αρχικά ο 24χρονος επιθετικός.

«Άκουσα με ενδιαφέρον όσα είπε ο Σερ Αλεξ Φέργκιουσον και κάποια σημεία με εξέπληξαν. Είναι απόλυτα αληθές αυτό που είπε για τα ραντεβού που είχαμε εγώ και ο μάνατζέρ μου με την ομάδα, για να διαπραγματευτούμε το νέο συμβόλαιο. Στη διάρκεια των συναντήσεων, τον Αύγουστο ζήτησα εγγυήσεις για να ξέρω ότι θα έχουμε τη δυνατότητα σαν σύλλογος να φέρνουμε κάποιους από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές του κόσμου στην ομάδα», πρόσθεσε......


Οσον αφορά την ομάδα που τον ανέδειξε μετά την μεταγραφή από την Εβερτον, είπε: «Για τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έτρεφα πάντα τον μεγαλύτερο σεβασμό. Πώς θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά ξέροντας την τεράστια ιστορία της και ειδικότερα έχοντας την τύχη να συμμετέχω και εγώ στις επιτυχίες των έξι τελευταίων χρόνων; Για μένα μετράνε τα τρόπαια, όπως μας έχει συνηθίσει ο σύλλογος και ο Σερ Αλεξ. Για τον λόγο αυτό πιστεύω πως οι απαιτήσεις μου ήταν λογικές».

Κλείνοντας αναφέρθηκε στον Φέργκιουσον:
«Παρά τις τελευταίες εντάσεις, θα οφείλω πάρα πολλά για πάντα στον Σερ Αλεξ Φέργκιουσον. Είναι ένας σπουδαίος προπονητής και μέντορας, που με βοήθησε και με συμβούλευσε από τη μέρα που άφησα την Έβερτον σε ηλικία 18 ετών. Για το καλό της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ εύχομαι να μπορούσε να συνεχίσει για πάντα, αφού είναι μοναδικός και ιδιοφυία».

πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan