Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

David Arquette: «Δεν κάναμε σεξ με τη "Μόνικα"»

Ούτε ένα εικοσιτετράωρο δεν πέρασε από την ανακοίνωση του χωρισμού της Courteney Cox και του David Arquette και ο τελευταίος βγήκε και... εξήγησε σε ραδιοφωνικό σταθμό τους λόγους που τους οδήγησαν στο διαζύγιο. Από ότι φαίνεται ο ηθοποιός δεν είναι υπέρ της φράσης “Τα εν οίκω μη εν δήμω”...

Ο ίδιος αποκάλυψε πως... απάτησε το πρώην Φιλάρακι ενώ εξήγησε πως δεν είχαν συχνές σεξουαλικές επαφές. Επίσης, είπε ότι η Courtney δεν άντεχε την ανωριμότητα του...

"Μετά την ενδέκατη επέτειο του γάμου μας τον Ιούνιο, μου έκανε δώρο μια μηχανή και μου είπε: δεν θέλω πια να είμαι η μαμά σου. Αμέσως το κατάλαβα. Πάμε να κάνουμε τα γυρίσματα για την ταινία Scream 4 και προφανώς αισθάνομαι απομακρυσμένος από τη γυναίκα μου.

Δεν είχαμε κάνει sex για τουλάχιστον ένα μήνα μέχρι τότε. Από τότε, το διάστημα έγινε τέσσερις μήνες. Δεν κάνουμε sex και το καταλαβαίνω. Είναι πολύ ρεαλίστρια και ευαίσθητη. Δεν πιστεύει στο δέσιμο με αυτόν τον τρόπο. Όλο αυτό το διάστημα προσπαθούσε να δει που βρίσκεται η σχέση μας. Αμέσως μετά αποφασίσαμε να χωρίσουμε δοκιμαστικά", είπε χαρακτηριστικά.

Ανέφερε επίσης ότι δεν έκανε παράλληλη σχέση απλώς ότι είχε σεξουαλική συνεύρεση με μια κοπέλα.

"Δεν έχω φιλενάδα. Έκανα sex με μια κοπέλα μια φορά. Ίσως δύο, αλλά δεν είναι κοπέλα μου", κατέληξε.


Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan