Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

"Ο έρωτας μπορεί να με αποσυντονίσει!"


Η Χριστίνα Κωλέτσα σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη πουέδωσε στο περιοδικό "People" μίλησε για τους άντρες, το ρόλο που παίζει στη ζωή της ό έρωτας ενώ δεν δίστασε να πει πως ένας πολύ δυνατός έρωτας μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω στη ζωή της και να την αποσυντονίσει.

«Όταν του το επιτρέπω. Και το επιτρέπω ίσως, γιατί έχω ανάγκη να κερδίσω αγάπη και στοργή και πιστεύω ότι, αν κάνω κάποιες υποχωρήσεις, θα τα κερδίσω. Προσπαθώ να γεμίσω το συναισθηματικό κενό που νιώθω όλα αυτά τα χρόνια στη ζωή μου. Για να πω, όμως, την αλήθεια, κατά έναν περίεργο τρόπο φάσκω και αντιφάσκω, γιατί, ενώ λέω ότι θέλω να πάρω αγάπη, εκεί που πάω να νιώσω κάποιο συναίσθημα, κλείνω τις πόρτες μου. Δεν έχω βρει ακόμα ποιος είναι ο καταλληλότερος τρόπος για να με προσεγγίσει ένας άνδρας, ούτε έχω στο μυαλό μου πώς θέλω να είναι αυτός ο άνθρωπος».

newsday

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan