Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

στα χωράφια

Συζητούν δύο gay,για το πώς έγιναν ότι έγιναν.
Το θέμα τους δηλαδή ήταν, αν γεννιέσαι gay ή αν γίνεσαι!

Λέει ο πρώτος:
- Από μικρός φαινόταν ότι θα γίνω gay:
έπαιζα με κούκλες, φόραγα τα ρούχα της μαμάς μου, βαφόμουν, χτενιζόμουν, κτλ κτλ,
... ώσπου στα 18 μου φανέρωσα τον έρωτα μου σε έναν συμμαθητή μου...

Λέει κι ο άλλος...
- Εγώ πάλι από μικρό παιδί ήμουν το πρώτο παλικάρι στο χωριό... Όλες με ήθελαν για γαμπρό, πάντα όλες μου πρότειναν να βγούμε μαζί, ήμουν 2 μέτρα παλικάρι...


- Και πώς άλλαξες;

- Εεε να, μιά μέρα που ήμουν στο χωράφι και είχα σκύψει να μαζέψω πατάτες, έρχεται ένας από πίσω μου και... ΤΣΑΦ... μου τον φόρεσε!!!

- Καλά ρε συ, δεν σηκώθηκες να τρέξεις να γλυτώσεις;;;

- Εεε... πού να τρέχεις τώρα μέσα στα χωράφια με τις γόβες!!!!

πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan