Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Παραιτήθηκε ο Ζίκο από την Φλαμένγκο! «Η παρουσία μου δεν είναι αρεστή»

Άσχημη κρητική δεχόταν τον τελευταίο καιρό από τα ΜΜΕ της Βραζιλίας ο Ζίκο, γι’ αυτό και αποφάσισε να παραιτηθεί από τη Φλαμένγκο!
Ο «λευκός Πελέ», που είχε αναλάβει πριν από τέσσερις μήνες τη θέση του εκτελεστικού διευθυντή, ανακοίνωσε την αποχώρησή του, μη μπορώντας να κρύψει την απογοήτευσή του, ενώ χαρακτήρισε άδικη τη συμπεριφορά που δέχθηκε από κάποιους ανθρώπους, τους οποίους δεν θέλησε να ονοματίσει…

«Αυτή τη χρονική περίοδο αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να κάνω αυτό που θέλω στη Φλαμένγκο», είπε αρχικά ο Ζίκο και πρόσθεσε: «Συνειδητοποιώ ότι η παρουσία μου δεν είναι αρεστή και ότι η άφιξή μου προκάλεσε τη δυσαρέσκεια αρκετών ανθρώπων. Δεν υπάρχουν οι συνθήκες για μένα ώστε να συνεχίσω»......


«Δεν έχω το χρόνο…»....

Ο Βραζιλιάνος πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού τόνισε: «Δέχομαι άδικη επίθεση και δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ με πράγματα που ήταν κόντρα στις αξίες τις οποίες έμαθα από τον πατέρα μου. Η ζωή μου ήταν πάντα γεμάτη δουλειά, σεβασμό και τίμια αντιμετώπιση στις προκλήσεις. Δεν μπορώ να αφήσω αυτό να συνεχίζεται...».

 πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan