Μπορεί αυτήν την περίοδο να είναι η Μπαρτσελόνα εκείνη που παίζει εξωπλανητικό ποδόσφαιρο, ωστόσο δεν αποτελεί και το ισχυρότερο brand name στην Ευρώπη. Αντιθέτως, βρίσκεται μόλις στην τρίτη θέση, αφού την ξεπερνούν η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αλλά κυρίως η μισητή και αιώνια αντίπαλος Ρεάλ Μαδρίτης, που σκαρφάλωσε μάλιστα και στην κορυφή της σχετικής λίστας που εξέδωσε η εταιρεία συμβούλων μάρκετινγκ Brand Finance.Σύμφωνα με αυτήν την λίστα, η εμπορική αξία της Ρεάλ ανήλθε στα
. 460 εκατ. ευρώ και έτσι εκτόπισε από την πρώτη θέση την Μάντσεστερ, που ακολουθεί με 445 εκατομμύρια. Λίγο πιο πίσω βρίσκεται η Μπαρτσελόνα με 432 και αρκετά πιο πίσω ακολουθεί η Μπάγερν Μονάχου, που παραμένει στην 4η θέση με 359 εκατ.
Αμετάβλητη παραμένει η κατάσταση και στις επόμενες τέσσερις θέσεις, μέχρι και την όγδοη. Πέμπτη είναι η λονδρέζα Άρσεναλ με 256 εκατ. ευρώ, έκτη η συντοπίτισσά της Τσέλσι του Ρομάν Αμπράμοβιτς με 238 εκατ., έβδομη η Μίλαν του Σίλβιο Μπερλουσκόνι με 199 εκατ. και όγδοη η πρωταθλήτρια Ευρώπης Ίντερ με 190 εκατ. ευρώ.
Στην ένατη θέση βρίσκεται η ιστορική Λίβερπουλ με 168 εκατ. ευρώ ενώ στην δεκάδα βρέθηκε και η Γιουβέντους με αξία που αποτιμάται στα 151 εκατ. ευρώ. Η συνολική αύξηση της αξίας των δέκα κορυφαίων ομάδων, που εινονίζονται στο γράφημα που δημοσίευσε η εφημερίδα "Τα Νέα", έφτασε το 21% σε σχέση με το 2009.
Συνολικά, παρά την οικονομική κρίση, οι 25 κορυφαίες ομάδες της λίστας της Brand Finance αύξησαν την αξία τους κατά 18%, ενώ οι συντάκτες της παρατηρούν πως οι έχοντες και κατέχοντες αύξησαν τη διαφορά τους από τις υπόλοιπες ομάδες, κυρίως εξαιτίας των εσόδων από τη συμμετοχής τους στο Τσάμπιονς Λιγκ.
Πηγή
Το δέντρο που ποτίζουμε...
Πριν από 2 δευτερόλεπτα
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου