Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Μικρές «αποκαλύψεις» για την Άννα Πρέλεβιτς

Μικρά «μυστικά» που δεν ξέρετε για την Άννα Πρέλεβιτς. «Στο πορτοφόλι μου έχω πάντα ένα –δυο mesulid για ώρα ανάγκης. Επίσης πάντα έχω εισιτήρια του μετρό για να μην ξεμείνω. Τραγούδι που θα ήθελα να έχω τραγουδήσει είναι το «Bombastic Love» της Britney Spears γιατί είναι από τις αγαπημένες μου τραγουδίστριες και ειδικά το album που περιέχει αυτό το τραγούδι ήταν από τα αγαπημένα μου. Μόλις τελείωσα να διαβάζω το Harry potter 6 και είμαι πολύ στενοχωρημένη γιατί δεν θα βγει άλλο. Πως ξεφεύγω από την καθημερινότητα; Βλέπω ανελλιπώς «Friends» και νομίζω πως θα βλέπω αυτή τη σειρά ακόμα και όταν μεγαλώσω και γίνω γιαγιά.»

πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan