Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

H Άννα Βίσση για τα σχόλια του Λαζόπουλου, η ερωτική μοναξιά και το ριάλιτι με θέμα τη ζωή της



Η Άννα Βίσση μίλησε στο «Real Fm» και στον Νίκο Χατζηνικολάου για τη συνεργασία της με τον Σάκη Ρουβά στο «Αθηνών Αρένα», την «επανασύνδεση» με τον Νίκο Καρβέλα, την προσωπική της ζωή αλλά και το ριάλιτι που θα προβληθεί από τη συχνότητα του Alpha την ερχόμενη άνοιξη.

Tο 2010 έφερε στην Άννα δύο επαγγελματικές επανασυνδέσεις:...

Με τον Νίκο Καρβέλα και τον Σάκη Ρουβά: «Τα δώσαμε όλα φέτος. Έχουμε μια ενεργειακή, καλή και πολύ δυνατή χημεία με τον Σάκη. Παρόλο που έχουμε διαφορετικό ρεπερτόριο, όταν συναντιόμαστε γίνεται η ένωση. Και οι κάτω και οι πάνω χορεύουμε πολύ. Συμβαίνει ένα πάρτι. Με τον Καρβέλα έχει φύγει και η παραμικρή διαφορά που μπορεί να είχαμε. Μας είχε λείψει πολύ το μεταξύ μας. Η μουσική μας συνάντηση είναι πλέον πολύ πιο ξεκαθαρισμένη. Είναι πολύ ωραία η σχέση μας. Θα δώσουμε έναν ωραίο δίσκο».

Για την προσωπική της ζωή: «Είμαι μια χαρά, ελεύθερη. Είμαι καλά που είμαι μόνη και ξεκάθαρη. Την αντέχω τη μοναξιά όταν την έχω επιλέξει, και το λέω αυτό γιατί έχω περάσει και περιόδους που μου έλειπε μια σχέση. Είμαι τόσο χαζή στα προσωπικά μου, είμαι παθιάρα γυναίκα, τα παρατάω όλα».

Για τον «προκλητικό» στίχο του τραγουδιού «Αγάπη Είναι Εσύ» που σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως: «Τα νύχια τους πειράξανε, εντάξει. Όταν το άκουσα σχεδόν συγκινήθηκα. Είναι ενδιαφέρον και σχεδόν διασκεδαστικό τι διχόνοια έχει σπείρει αυτό το τραγούδι. Είναι επιθετική ευαισθησία. Έτσι θα ένιωθα, έτσι θα εκφραζόμουνα με τον άνθρωπο που θα ήμουν βαθιά ερωτευμένη. Δεν βγαίνω ως δασκάλα να υποδείξω τι είναι αγάπη. Καθετί που είναι άξιο λόγου, πάντως, προκαλεί την αντίδραση. Είχε τα απόλυτα αρνητικά αλλά και τα απόλυτα θετικά σχόλια».

Η Άννα απάντησε και στον Λάκη Λαζόπουλο που δεν παρέλειψε να κριτικάρει το νέο της τραγούδι: «Έγραφε λάθος στίχους στην εκπομπή. Είναι τα σβησμένα τα τσιγάρα και όχι τα σχισμένα. Ας το αλλάξουν, να το γράψουν σωστά».

Για την «πειρατεία»: «Οργή σού προκαλεί, γιατί είσαι απροστάτευτος. Σκέφτεσαι ότι ζεις σε μια χώρα που δεν μπορεί να σε προστατεύσει, δεν έχει βρεθεί ένας νόμος που να τηρείται. Πάντως, η εφημερίδα έχει και τη λαϊκότητα που θέλει ο καθένας για να φτάσει η δουλειά του στον κόσμο».

Για το ριάλιτι με θέμα τη ζωή της: «Θα είναι ένα rockumentary. Είναι, υποτίθεται, η ζωή ενός ροκ σταρ. Δεν το λέω εγώ, απλά περιγράφω την έννοια. Κάπως έτσι θα ‘ναι, θα μοιραστεί σε 10 επεισόδια. Η σκηνοθέτιδα του ριάλιτι είναι η Κριστίν Κρόκος. Αυτή μου το πρότεινε, το εμπνεύστηκε και το πίστευε. Αρχικά ήμουν αρνητική και μου είπε ότι μέσα από αυτό θέλει να δείξει όλο τον κόπο, τη δουλειά και γενικά τι περνάω για να φτιάξω ένα πρόγραμμα, ένα δίσκο και γενικά τη ζωή ενός καλλιτέχνη. Είναι κατά κάποιο τρόπο βιογραφικό, είναι ένα φιλμ σε 10 επεισόδια. Θα γυριστεί με πολύ κινηματογραφική άποψη, καμία σχέση με όλα αυτά τα ριάλιτι».


Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan