Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Σκληρή με τους άνδρες η Αθηνά Οικονομάκου


Μάλλον τα απωθημένα της με τους πρώην συντρόφους αποφάσισε να βγάλει στο τηλεοπτικό αέρα, η ντίβα στο σήριαλ "Η ζωή της άλλης", Αθηνά Οικονομάκου. Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί η δήλωση της στην τηλεοπτική εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, για τους άνδρες :

"Μου αρέσει να τους πληγώνω και να τους απογοητεύω!", είπε η ... άκαρδη...

Πάντως η Αθήνα δεν λέει όχι στην προοπτική της οικογένειας:

"Αν μου τύχει ένας άνδρας που θα μπορούσα να κάνω οικογένεια μαζί του, θα το έκανα.(…) Μου είχαν τύχει πολύ καλές περιπτώσεις, που άξιζαν να τις δω πιο σοβαρά, αλλά δεν έτυχε".

Η Αθηνά Οικονομάκου μίλησε και για τις απογοητεύσεις, που έχει δεχθεί στον επαγγελματικό χώρο :

"Ναι, έχω νιώσει ζήλεια από συναδέλφους μου. Έχω νιώσει από κάποια άτομα που υποτίθεται ότι είναι φίλοι μου ή μου το παίζουν οικεία πρόσωπα και μόλις γυρίσω τη πλάτη δεν λένε και τόσο αθώα πράγματα. Τα άτομα αυτά τα απομακρύνω με τον τρόπο μου, για να μην μου κάνουν κακό".

Όσον αφορά τη πίεση που δέχεται από τις πολλές ώρες δουλειάς απαντά:

"Είναι κάποιοι λόγοι ή κάτι σ’ αυτή τη δουλειά που με κάνουν να μην είμαι τρομερά ικανοποιημένη.(…) Είναι τόσο μεγάλη η πίεση, το άγχος, που καμιά φορά λέω ''δεν κάθομαι σπίτι μου καλύτερα''. Αλλά ούτε έτσι θα μπορούσα να ζήσω. Μπορεί να μαραζώνω, αλλά μου αρέσει αυτή η πίεση, δεν μπορώ χωρίς αυτή".


cosmo

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan