Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Η νέα Porsche 911 Speedster


ποτίνοντας φόρο τιμής στο πρώτο μοντέλο της Porsche που έφερε την ονομασία Speedster, την 356 Speedster, η παραγωγή της νέας Porsche 911 Speedster περιορίζεται στα 356 αυτοκίνητα.

Το διθέσιο μοντέλο διαφέρει σημαντικά από τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας 911. Διατηρώντας την παράδοση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το κατά 60 χιλιοστά χαμηλότερο και με μεγαλύτερη κλίση παρμπρίζ, το επίπεδο περίγραμμα της σπορτίφ μηχανικής κουκούλας και το χαρακτηριστικό double-bubble σκληρό κάλυμμα της μαλακής οροφής διαμορφώνουν το εντυπωσιακό προφίλ της νέας 911 Speedster.

Έτσι,... το αμάξωμα αυτού του πισωκίνητου μοντέλου, με το κατά 44 χιλιοστά φαρδύτερο πίσω μέρος, ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο. Η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Porsche 911 Speedster θα εορταστεί στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, στις αρχές Οκτωβρίου.
Η νέα 911 Speedster συνδυάζει τα κλασικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου σπορ αυτοκινήτου της Porsche με τις περαιτέρω βελτιωμένες επιδόσεις της σημερινής γενιάς 911: Ο εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ των 3,8 λίτρων αποδίδει 408 ίππους, 23 περισσότερους από την 911 Carrera S. Με μέση κατανάλωση 10,3 λίτρων στα 100 χλμ. (στο Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης - NEDC), η νέα Speedster δεν υστερεί σε αποδοτική λειτουργία έναντι της 911 Carrera S Cabriolet με Powerkit – χάρη στην τεχνολογία Porsche Intelligent Performance.

Το επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) φροντίζει για τη μετάδοση της ισχύος στον πίσω άξονα, ο οποίος διαθέτει μπλοκέ διαφορικό ως μέρος του βασικού εξοπλισμού. Η ενεργητική ανάρτηση PASM και τα κεραμικά φρένα PCCB ανήκουν επίσης στο βασικό εξοπλισμό. Η νέα 911 Speedster παρέχει επιπλέον προστασία στον οδηγό και το συνοδηγό. Ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο, οι μηχανικοί της Porsche βελτίωσαν ακόμα περισσότερο το σύστημα προστασίας από ανατροπή, το οποίο αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού σε όλα τα ανοικτά μοντέλα της Porsche.

Η αρχική σύλληψη της σημερινής Speedster προέρχεται από την Porsche Exclusive – τον βελτιωτικό οίκο του ομίλου που ειδικεύεται στις εξατομικευμένες εκδόσεις μοντέλων της Porsche και σε μικρές σειρές. Η 911 Speedster σηματοδοτεί την 25η επέτειο της Porsche Exclusive που θα εορταστεί το 2011 και, για μια ακόμη φορά, επιβεβαιώνει την ικανότητα της Porsche Exclusive στις μικρές σειρές, μετά τη μεγάλη επιτυχία της 911 Sport Classic.

Πληρώντας τα υψηλά πρότυπα της Porsche Exclusive, η 911 Speedster διαθέτει σχεδόν όλον τον προαιρετικό εξοπλισμό της σειράς 911, ενώ στη γοητεία της συμβάλλει το προσεγμένο χειροποίητο φινίρισμα του εσωτερικού της με μαλακό μαύρο δέρμα και πολυάριθμες διακοσμητικές λεπτομέρειες στο χρώμα του εξωτερικού, οι οποίες υπάρχουν αποκλειστικά στην Speedster. Η διακόσμηση περιλαμβάνει σχέδια με ασπρόμαυρα μοτίβα στο κεντρικό τμήμα των προσαρμοζόμενων σπορ καθισμάτων (τα σχέδια αυτά παραπέμπουν σε καρό σημαία τερματισμού), καθώς και δερμάτινες πλευρικές επενδύσεις στήριξης στο χρώμα του εξωτερικού.

Η σπορ αίσθηση ενισχύεται ακόμα περισσότερο με το εξωτερικό χρώμα “Pure Blue”, το οποίο έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για την Speedster και δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα αντίθεση με τα φιμέ μπροστινά φωτιστικά σώματα, τους μαύρους δακτυλίους των προβολέων, το μαύρο περίγραμμα του παρμπρίζ και άλλα μαύρα διακοσμητικά σχέδια. Προαιρετικά η Speedster διατίθεται και σε χρώμα Carrera White, χωρίς επιπλέον χρέωση. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ειδική μπροστινή ποδιά, πλευρικά σπόιλερ και μια διακριτική πίσω ποδιά.
Το 1953 παρουσιάστηκε η σειρά Speedster με ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο, βασισμένο στην Porsche 356, με δύο σπορ καθίσματα μπάκετ, πόρτες με συρόμενα προς τα μέσα πλευρικά παράθυρα και ένα κοντύτερο, κομψό καμπύλο παρμπρίζ. Το 1988 η Speedster που βασιζόταν στην 911 Carrera γιόρτασε την αναβίωσή της με ένα πρόσθετο χαρακτηριστικό. Για πρώτη φορά, το κάλυμμα του χώρου της κουκούλας είχε τις χαρακτηριστικές διπλές καμπύλες (double bubbles). Το 1993/1994, το επόμενο εξελικτικό στάδιο της 911 Carrera σηματοδοτήθηκε με μια ακόμη Speedster.

Στη Γερμανία, η 911 Speedster, με συγκεκριμένο εξοπλισμό για τη χώρα και ΦΠΑ 19% θα κοστίζει 201.467 Ευρώ, ενώ στην αγορά θα παρουσιαστεί το Δεκέμβριο του 2010. Η έκδοση για τη γερμανική αγορά περιλαμβάνει περιορισμένο αριθμό 70 αυτοκινήτων.

πηγη

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan