Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Ανέκδοτο: Ο Χριστός στα Ζωνιανά!

αστειο,ανεκδοτο,χριστος,ζςνιανα,xristos,xwniana,anekdoto,joke,funny

Αποφασίζει ένα βράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί τα Ζωνιανά. Χτυπάει μια πόρτα, του ανοίγουν..
-Καλώς τονε τον Σύντεκνο. Κάτσε να ξεκουραστείς!
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο...

-Εδώ πρώτα καθόμαστε και μετά συστηνόμαστε!
Τι να κάνει ο Χριστός κάθεται.
-Βάλε Μαρία να φάμε.
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο...
-Εδώ πρώτα τρώμε και μετά συστηνόμαστε!
Τι να κάνει ο Χριστός τρώει.
-Φέρε Μαρία τη ρατσί να πιούμε που ΄ρθε ο ξένος
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο....
-Εδώ πρώτα πίνουμε και μετά συστηνόμαστε
Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει τσι ρατσιές του.
-Φέρε μωρέ Σήφη τη νέα σοδειά να την δοκιμάσουμε.
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο....
-Εδώ πρώτα καπνίζουμε και μετά συστηνόμαστε
Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει δυο τζούρες.
-Και τώρα ωρέ Σύντεκνε ποιος είσαι του λόγου σου?
-Είμαι ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!
- Στο ΄πα ρε Σήφη, φέτος η σοδειά είναι άπαικτη!!!!!!!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan