Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Αλκοτέστ ΚΑΙ στους ποδηλάτες...ΤΩΡΑ!




Χθες το βράδυ γνώρισα μια νέα φίλη.Την Αλκοόλη!Και γαμώ τα παιδιά!Μιλήσαμε, γελάσαμε, φιλοσοφήσαμε.Τα βρήκαμε βρε αδερφέ.

Σήμερα, δεύτερο συνεχόμενο βράδυ παρέα με την ίδια κοπελιά... Κι έπεται και συνέχεια αύριο...Το έταξα, τί να κάνω?

Αφού είναι ωραία στον πλανήτη HAPPY και κανείς δεν κλείνει μάτι, κάθε βράδυ κι άλλο πάρτυ, why not?

Δεν έχει πανσέληνο απόψε , αλλά είναι ωραία...Ό,τι να ΄ναι το σκατζοχοιράκι σήμερα...

Ευτυχώς δεν κάνουν αλκοτέστ στους ποδηλάτες!Θα 'πρεπε όμως!Πώς θα με προστατέψεις κύριος?Κράνος δεν φοράω, ζώνη στο ποδήλατο δεν μπαίνει, αερόσακους έχω μόνο τους δικούς μου (χιχιχι!), πώς θα φτάσω σπίτι μου, μου λες?Δε λέω, φταίνε και τα γαϊδούρια που μ' αφήσανε να φύγω μόνη μου, αλλά πού είναι το κράτος οέο να με φροντίσει!

Και πάνω που αναρωτιόμουν και πήγαινα, στρίβω και βλέπω 4 ένστολους να με κοιτάνε με τις μηχανές τους.Χαμογελάω και περνάω Κυρία από μπροστά τους.Δεν ζήταγα τα νούμερα του Τζόκερ!Γκρρρ!!!

Καλημερούδια σε όλους!!!

πηγη
ΥΣ.Από τον πλανήτη HAPPY σας στέλνω κοσμική αγάπη!!!χιχιχι!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan