Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Γκαλέτι: Δεν είμαι φραγκοφονιάς


Ο Αργεντινός εμφανώς απογοητευμένος από τα όσα έχουν γίνει τον τελευταίο καιρό δηλώνει ότι θα κάνει τα πάντα ώστε να μην οδηγηθούν τα πράγματα με τον Ολυμπιακό στα δικαστήρια.
Ο Γκαλέτι παραχώρησε συνέντευξη στη Real News και μίλησε για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με το συμβόλαιο του...



"Δεν με νοιάζουν μόνο τα χρήματα, δεν είμαι φραγκοφονιάς. Αγαπάω τον Ολυμπιακό και δεν περίμενα ποτέ ότι θα φτάσουμε σ’ αυτό το σημείο, αλλά για αυτό ευθύνεται η λάθος συνεννόηση που έγινε ανάμεσα στον πατέρα μου και τον δικηγόρο μου. Θα κάνω ότι μπορώ για να μη φτάσουμε στα δικαστήρια κι είμαι σίγουρος πως θα βρεθεί μια συμβιβαστική λύση».

Πέρασα υπέροχα χρόνια στον Ολυμπιακό και δεν θα τα ξεχάσω ποτέ. Είμαι οπαδός αυτής της ομάδας και αγαπώ πολύ τους φίλους του Ολυμπιακού. Δεν είναι καθόλου ευχάριστο να τους ακούω να με κατηγορούν και θέλω να τους ζητήσω να κάνουν λίγο υπομονή. Πιστεύω ότι θα διορθωθούν τα πράγματα και θα επιδιώξω να βρεθεί μια λύση. Δεν θέλω να πάω στα δικαστήρια με τον Ολυμπιακό."

πηγη

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan