Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Tου χάους !


Οδηγίες προς όποιον επιμείνει να διαβάσει παρακάτω. Ευθύνη δεν φέρω. Ξηγήθηκα !
Πρώτα καθόμαστε αναπαυτικώς στην πολυθρόνα (με ζώνη ασφαλείας), ύστερα έχουμε τα υπογλώσσια και νερό δίπλα στο τραπεζάκι, εχουμε ανοικτή συνομιλία με τον καρδιολόγο και μετά πάμε παρακάτω...

Τι 'ν' τουτ?
... του χάους μου καλέ, τι θάταν!

Μέρος τούτου! Γιατί εμένα έτσι μ' αρέσει να ζω, άσε που δεν αποχωρίζομαι τίποτα. είναι και πολλά πανάθεμά τα. Ολα μες τη μέση (αρκεί που ξέρω με μιά ματιά που είναι τι !) Και μερικά βιβλία και μερικά cds και ότι άλλο αγαπημένο ολα στην παράταξη. Φωτογραφίες, κάρτες, αγαπημένα αντικειμενάκια, όλα σε.... απόσταση ματιού.
Kαι εδώ, άλλο ένα κομμάτι της.... τρελλής. Αλλα αγαπημένα κι αυτά μέσα στη μέση να τα βλέπω και να ζω μαζί τους. Σ' όποιον αρέσω, το λέω παντού. Δεν μ' ενδιαφέρει το συγίρισμα. Η ζωή ειναι αλλού. Δεν θέλω ν' ασχοληθώ.
Που καθόμαστε? Εχει και καναπέ και πούφ και καρέκλες. Δεν υπάρχουν "επιθυμητοί πελάτες" για το δικό μου χώρο. Κινδυνεύεις απο ατύχημα. Κάπου να σκοντάψεις...!!!! Ασε το πολιτισμικό σόκ, που λέει η αδελφή μου. Τα ανήψια μου πάντως συνήθησαν, παρ' ότι ο μικρός με πειράζει "πως θα μπώ, που είναι ο χάρτης "....
Τι είναι αυτό το πρασινάκι? Δενδράκι χριστουγεννιάτικο που τραγουδά και χορεύει! Ολο τον χρόνο! Φερμένο απο τον Καναδά το 06!!!

Οποιος θέλει να καθίσει, στο σαλόνι ή την βεράντα, ανάλογα την εποχή (που το φροντίζουν και το καθαρίζουν άλλοι, βεβαίως).

Τι? πότε το καθαρίζουμε? Να σας λείπουν οι πληθυντικοί. Το "φυσάει" κάθε δεύτερη εβδομάδα η τακτική κυρία που κάνει και όλο το άλλο σπίτι αλλά δεν χωνεύει το δωμάτιό μου και το καθαρίζει μία άλλη ταλαίπωρη κυρία δυο τρείς φορές το χρόνο. Εγώ? εγώ, δεν έχω απλώσει ποτέ το χέρι να ξεσκονίσω. Ούτε να σφουγγαρίσω, ούτε να κάνω τίποτα άλλο.

Το σιχαίνομαι το ξεσκόνισμα άσε που η σκόνη, ενοχλεί και τα ολόλευκα, παχουλά μου χεράκια.

Ολο ερωτήσεις έχετε και απορίες.

Ουτε τακτοποιώ. Μία φορά το χρόνο, όταν η καλή κυρία, ξεσκονίζει και επιβλέπω.
"Κάνε αυτό, πάρε εκείνο, ξεσκόνισε τούτο". Δεν τακτοποιώ ακριβώς... εντολές δίνω, τος παν, κάτι μπαίνει σε στοίβα. Για... ένα μήνα ίσως?

Εχει ακόμα τόσο κι άλλο τόσο δωμάτιο, είναι μεγάλο. αλλά δεν βρίσκω φωτογραφίες, ε και να μην σας στείλω και αδιάβαστους.... η ανάρτηση είναι παλιά για τις υστερικές φιλενάδες μου με την τάξη και πάμε παρακάτω... Οποιος με ξεπεράσει στο χάος και αναρτήσει φωτογραφίες θάχει μια τούρτα απο τα χεράκια μου!!!!

Ελα για κόντρεεεεεεεεες !!!!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan