Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Τι σε νοιάζει αν έχω Πόρσε;

Ξέσπασε ο Τουμέρ Μετίν

Ξέσπασε ο Τουμέρ Μετίν με αφορμή τις μουρμούρες για το γεγονός πως κυκλοφορεί με πολύ ακριβό αυτοκίνητο στη Λάρισα αλλά και για φημολογία που τον ήθελε να συλλαμβάνεται για επικίνδυνη οδήγηση.

Ο Τουμέρ Μετίν ξεσπάθωσε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Ραδιοφωνία Κισσάβου». Αρχικά επισήμανε: «Ο καθένας έχει δικαίωμα να με κρίνει για την απόδοσή μου στον αγωνιστικό χώρο. Σε άλλους αυτή αρέσει, σε άλλους όχι.

Δεν έχει όμως το δικαίωμα να... κρίνει την προσωπική μου ζωή και τις επιλογές μου. Δεν ενδιαφέρει κανέναν αν έχω μία Πόρσε στην Τουρκία ή μία Φεράρι στην Ελλάδα. Με δικά μου χρήματα τα έχω αγοράσει» Στη συνέχεια επισήμανε: «Σέβομαι και ακολουθώ τους κανόνες της ομάδας και ποτέ δεν συνέβησαν όλα όσα εύκολα και ανυπόστατα μου καταλογίζουν».


Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan