Πάει καιρός που πήρες το δίπλωμα, και η ιδέα να πάρεις αυτοκίνητο στριφογυρνάει συνέχεια στο μυαλό σου. Σίγουρα μεταχειρισμένο. Για αρχή τουλάχιστον, και μετά παίρνεις το καλό, το κλασάτο. Σε περίοδο οικονομικής κρίσης βρισκόμαστε,μην το ξεχνάς και σταμάτα επιτέλους να κλαίγεσαι στον μπαμπά ότι ο Μήτσος κυκλοφορεί mini couper κι ας είναι μόλις 19. Πριν όμως κάνεις οτιδήποτε, σιγούρεψε ότι και το "second hand" θα είναι εξίσου "καλό"......
Κάτω από τη μοκέτα
Οι συγκολλήσεις στις λαμαρίνες γίνονται από ρομπότ στο εργοστάσιο. Αυτές που γίνονται στο συνεργείο της γειτονιάς -με το χέρι- είναι χοντρότερες. Σε ορισμένα σημεία μάλιστα φεύγουν κι από την ευθεία, λόγω τσαλακώματος της λαμαρίνας στο συγκεκριμένο σημείο. Ο,τι περίεργο παρατηρήσεις στις συγκολλήσεις, δεν χωράει αμφισβήτηση. Σήκωσε επίσης τα χαλάκια της καμπίνας και τις μοκέτες του πορτμπαγκάζ, για να ψάξεις για δείγματα υγρασίας ή σκουριάς.
Πάρε παχύμετρο
Οσο μάστορας κι αν ήταν αυτός που πέρασε τα νέα ανταλλακτικά, δεν μπορούν να έχουν την ίδια εφαρμογή (καπό, φτερά, πόρτες) στο παλιό αμάξωμα. Μπορείς να μετρήσεις το φάρδος των αρμών σε όλα τα σημεία με ένα απλό παχύμετρο. Αν δεις να είναι αλλού φαρδύτεροι κι αλλού στενότεροι οι αρμοί, πέρα από τα ρομπότ του εργοστασίου, έχει βάλει τουλάχιστον ένα χεράκι και ο φαναρτζής.
Λασκαρισμένη βίδα
Μερικές λαμαρίνες ή ανταλλακτικά στηρίζονται στη θέση τους με βίδες. Είναι εύκολο να δεις αν οι βίδες έχουν μετακινηθεί, αλλάξει ή ξαναχρησιμοποιήθηκαν, γιατί το ενιαίο χρώμα που σκεπάζει το αυτοκίνητο, στο σημείο εκείνο έχει «σπάσει». Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να καταλάβεις ότι δεν μιλάμε για ένα απλό, επιπόλαιο τρακάρισμα.
Δες τα στο φως
Πάρε μία μπαλαντέζα και φώτισε όλα τα ύποπτα μέρη. Επιφάνεια που έχει στοκαριστεί και βαφτεί ή απλώς έχει ζουληχτεί δεν αντέχει στο τεστ φωτός. Μόνο η πρέσα του εργοστασίου βγάζει άψογες λαμαρίνες με όλες τις γωνίες και τις καμπύλες τους ακέραιες.
Στραβοτιμονιές
Κάτσε στη θέση του οδηγού με το τιμόνι στην ιδανική θέση για οδήγηση σε ευθεία. Αν αντί να πάει ευθεία το αυτοκίνητο χρειάζεται διόρθωση, κάτι δεν πάει καλά. Ενδεχομένως το μπροστινό σύστημα να έχει πάθει τέτοια ζημιά, που η μεγάλη δαπάνη επισκευής του είναι αναπόφευκτη.
Τσέκαρε τα νούμερα
Φυσικά υπάρχουν και τα νόμιμα στοιχεία. Κοίτα λοιπόν αν η πινακίδα με τον αριθμό πλαισίου (κοντά στο παρμπρίζ συνήθως) είναι ίδια με αυτήν της άδειας κυκλοφορίας. Αν υπάρχουν σημάδια μετακίνησής της, προσπάθεια να ισιώσει ή άλλα λέει και άλλα γράφει η άδεια κυκλοφορίας, καλύτερα να το ξανασκεφτείς. Εχεις μπροστά σου ή κλεμμένο ή αμάξι από γερό τρακάρισμα.
Ρίσκο αγοράς: 5/5
Πηγη: Περιοδικό menshealth.
sportygossip.com
ΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΟΣ
Πριν από 12 δευτερόλεπτα
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου