Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Το ανεκτίμητο δώρο του Πλούταρχου στη γυναίκα του!

Τι δώρισε ο Γιάννης Πλούταρχος στη σύζυγό του, για τη γέννηση του πέμπτου τους παιδιού; Το αποκάλυψε ο ίδιος στους δημοσιογράφους κατα την έξοδό τους από το μαιευτήριο. Οπως θα διαπιστώσετε, η αξία του είναι ανεκτίμητη:

"Και στα πέντε μου παιδιά, το δώρο που της κάνω είναι τριαντάφυλλα. Κι αυτό γιατί έτσι κι αλλιώς της έχω δωρίσει την καρδιά μου τόσα χρόνια! Νομίζω πως δεν υπάρχει σπουδαιότερο δώρο".

Και αστειυόμενος με τις συμπτώσεις, ο δημοφιλής τραγουδιστής πρόσθεσε: "Το πέμπτο μου παιδί, γεννήθηκε ημέρα Πέμπτη, και το ίδιο βράδυ είχα πρεμιέρα στο πέμπτο μου μαγαζί... Τυχαίο; Δεν νομίζω!"

πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan