Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Ποιες κυρίες της ελληνικής showbiz χώρισαν;

Ελεύθερα πουλιά είναι πλέον δυο πολύ γνωστές και αγαπητές παρουσιάστριες της Ελληνικής τηλεόρασης! Ο λόγος για τη Ναταλία Γερμανού και την Αλεξάνδρα Πασχαλίδου! Η παρουσιάστρια του Alpha χώρισε με τον Ηλία Βρεττό αλλά το πήρε αψήφιστα, ενώ κατάθλιψη έπαθε η δημοσιογράφος που δεν είναι πια μαζί με τον σύντροφο και πατέρα της κόρης της, Γιούαν.

Η Ναταλία Γερμανού όχι μόνο χώρισε από τον τραγουδιστή, αλλά αποκάλυψε πως... έφαγε χυλόπιτα από άλλο άνδρα! «Προτίμησε μια κοπελίτσα πολύ μικρότερή μου και πολύ ωραιότερή μου», εξομολογήθηκε η ίδια στην εκπομπή του Θέμη Γεωργαντά στο «Mad»......


Αιτία για τον χωρισμό με τον Ηλία -τον οποίον οι φήμες τον θέλουν με την Σόφη Πασχάλη αλλά ο ίδιος το αρνείται- ήταν η ασυμφωνία χαρακτήρων. «Δεν με πειράζει καθόλου να είμαι μόνη μου. Προτιμάω να το λέω ελεύθερη το μόνη μου. Η ελευθερία είναι υποτιμημένη και είναι καλύτερο να είσαι ελεύθερος παρά με τον λάθος σύντροφο», πρόσθεσε η παρουσιάστρια.

Από την πλευρά της, η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου δεν πήρε αψήφιστα τον χωρισμό και αποκάλυψε στο περιοδικό «Ok!» πως πέρασε κατάθλιψη! «Για δύο περίπου μήνες ήμουν σε κατάθλιψη και ζούσα με τον φόβο ότι θα μείνω μόνη μου. Ακόμη και τώρα υπάρχουν στιγμές που νιώθω ότι απέτυχα σε αυτό το κομμάτι της ζωής μου», είπε η δημοσιογράφος, προσθέτοντας πως αυτό που την απασχολεί πλέον είναι οι τυχόν συνέπειες του χωρισμού στην ψυχολογία της κόρης της.

Ο χωρισμός της έγινε πολιτισμένα, χωρίς εντάσεις και καβγάδες, ενώ η Αλεξάνδρα εξομολογήθηκε πως το διαζύγιο των γονιών της ήταν ο μεγαλύτερός της εφιάλτης που έγινε πραγματικότητα. Η ίδια δηλώνει πως δεν θέλει να ερωτευθεί ξανά, όμως, ποτέ μην λες ποτέ θα προσθέσουμε εμείς!

star

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan