Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Rihanna: Είμαι ένας άλλος άνθρωπος


"Είμαι ένας άλλος άνθρωπος τώρα. Τότε ήταν πολύ δύσκολο, ήμουν εντελώς χαμένη και δεν αναγνώριζα τον εαυτό μου" εξομολογείται η Rihanna, στο τελευταίο τεύχος του Βρετανικού Marie Claire.
Η super star της παγκόσμιας μουσικής ποπ σκηνής, φωτογραφίζεται με ένα "στρουθοκαμηλέ" φόρεμα και .μιλά για την περίοδο μετά το ξυλοδαρμό της από των πρώην φίλο της Chris Brown. "Δεν μπορούσα να σκεφτώ τίποτα. Ήμουν σαν ένα άδειο βάζο" παραδέχεται η τραγουδίστρια .


Όσο για το πώς ξεπέρασε αυτή την τραυματική εμπειριά; Απλά , το ξεπέρασε! "Ξύπνησα ένα πρωί στο ξενοδοχείο μου , στη Νέα Υόρκη, και αυτό ήταν! Το είχα ξεπεράσει"!


























Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan