Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Η αχίλλειος πτέρνα της Ferrari!

του Τάκη Πουρναράκη
Μετά τη νίκη του Αλόνσο την προηγούμενη Κυριακή στην Κορέα και το προβάδισμα των 11 βαθμών που πήρε ο Ισπανός έναντι του Μαρκ Γουέμπερ ενώ απομένουν 2 αγώνες για τη λήξη του πρωταθλήματος έχουν φουντώσει οι συζητήσεις για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Στη Ferrari προσπαθούν να παραμείνουν προσγειωμένοι και σ’ αυτό το πνεύμα είναι και οι δηλώσεις τους. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος Φερνάντο Αλόνσο τόνισε: «Είμαι ρεαλιστής. Εφόσον έχουν πάρει 14 pole position σε 17 αγώνες αυτό είναι σημαντικό. Προφανώς έχουν φανταστικό μονοθέσιο. Όμως εμείς είμαστε στη μάχη και των δυο τίτλων και θα παραμείνουμε μέχρι και την τελευταία στροφή του τελευταίου αγώνα. Ξέρουμε ότι στους τελευταίους δυο αγώνες δεν έχουμε περιθώρια να χάσουμε κάποια ευκαιρία».

Ο αγ. διευθ. της Ferrari Στέφανο Ντομενικάλι συμπλήρωσε: «Πριν την Ιαπωνία είχαμε πει ότι θα πρέπει σε κάθε αγώνα να είμαστε στο βάθρο και να κερδίσουμε και έναν αγώνα. Μέχρι τώρα είμαστε μέσα στους στόχους μας. Πιστεύουμε ότι στο τέλος θα καταφέρουμε να πετύχουμε το σκοπό μας. Δίνουμε τη μάχη και για τα δυο πρωταθλήματα, στη Βραζιλία μπορεί να πάρουμε μόνο το ένα για το άλλο θα χρειαστεί να φτάσουμε στο Άμπου Ντάμπι».
Η Ferrari χρειάζεται στη Βραζιλία 9 βαθμούς παραπάνω από την Red Bull για να παραμείνει στη μάχη του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Το θέμα είναι όμως οι κινητήρες. Φέτελ και Αλόνσο βρίσκονται σε πολύ δύσκολη κατάσταση. Ο Ισπανός έχει τοποθετήσει τον 8ο κινητήρα του από τη Μόντσα και έχει κάνει μ’ αυτόν ή κάποιον από τους παλιότερους, Μόντσα, Σιγκαπούρη, Ιαπωνία και Κορέα και πλέον όπως και ο Φέτελ δεν έχει φρέσκο κινητήρα. Αν βάλουν ένατο θα πάρουν ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση. Ο Γουέμπερ τοποθέτησε τον 8ο κινητήρα στην Κορέα και το ερώτημα που θα απαντηθεί την Παρασκευή στη Βραζιλία είναι αν προκλήθηκε κάποιο πρόβλημα από την σύγκρουση με το Ρόσμπεργκ. Αν ναι τότε πιθανόν και ο Αυστραλός να βρεθεί στην ίδια θέση. Ο Μάσα έχει βάλει ήδη τον 9ο κινητήρα από τη Σιγκαπούρη όπου έκτισε και ανώδυνα την ποινή των 10 θέσεων στην εκκίνηση.
Μένει να δούμε λοιπόν ποιος και πότε θα χρειαστεί αλλαγή κινητήρα. Ίσως εκεί κριθεί και το πρωτάθλημα…
Χρήση κινητήρων


Πιλότος
Κινητήρας
Μπάτον
8
Χάμιλτον
8
Σουμάχερ
8
Ρόσμπεργκ
8
Φέτελ
8
Γουέμπερ
8
Μάσα
9
Αλόνσο
8
Κάθε οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει 8 κινητήρες κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Αν χρειαστεί επιπλέον κινητήρα τότε υπόκειται σε ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση του αγώνα που θα τον χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά.
Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan