Η Google έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματική στην δημιουργία αλγορίθμων για να βοηθήσει τους ανθρώπους να κάνουν την καλύτερη δυνατή αναζήτηση στο Διαδίκτυο. Αλλά όταν πρόκειται για τη δημιουργία χαρακτηριστικών κοινωνικής δικτύωσης, η εταιρία υπήρξε πολύ λιγότερο αποτελεσματική. Κύριο μέλημα της εταιρίας αποτελεί πλέον η επίλυση αυτο του προβλήματος.
Η κυριαρχία της Google βασίζεται στο ...
γεγονός οτι αποτελεί την κύρια πύλη εισόδου στο διαδίκτυο. Αλλά καθώς οι άνθρωποι περνούν όλο και περισσότερο χρόνο σε κλειστά κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, όπου πολλά από τα δεδομένα που μοιράζονται είναι εκτός ορίων για τις μηχανές αναζήτησης, η Google κινδυνεύει να χάσει την πρωτοκαθεδρία της στο χρόνο που ξοδεύουν οι χρηστες στο διαδίκτυο, τις λεπτομέρειες της ζωής τους και, τελικά, τη διαφήμιση.
Η Google προσπάθησε στο παρελθόν να δημιουργήσει χαρακτηριστικά κοινωνικής δικτύωσης, και πιο πρόσφατα με το Buzz, μια υπηρεσία που δίνει στους χρήστες του Gmail τη δυνατότητα να μοιράζονται ενημερώσεις του status τους, φωτογραφίες και βίντεο. Αλλά αυτό, και οι προηγούμενες προσπάθειες, δεν είχαν σημαντική απήχηση.
“Google’s culture is very much based on the power of the algorithm, and it’s very difficult to algorithm social interaction”
Η εταιρία θα προσπαθήσει ξανά δημιουργώντας εργαλεία τα οποία είτε θα προσθέτουν χαρακτηριστικά σε υπάρχοντα προϊόντα είτε θα προσφέρουν εντελώς νεα χαρακτηριστικά. Μερικοί αναρωτιούνται αν η Google έχει όντως καταλάβει αρκετά τη φιλοσοφία των κοινωνικών δικτύων και τι ζητούν οι άνθρωποι απο αυτά. Όπως έυστοχα δηλώνεται απο την Ms. Li, «η κουλτούρα της Google βασίζεται πολύ στη δύναμη του αλγορίθμου, και είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί αλγόριθμος που να προβλέπει την κοινωνική αλληλεπίδραση».
πηγή
Και επί Γης;...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου