
σοκολάτας ακόμα πιο παραστατικά… Αι ορμόναι γαρ…
Δεδομένου, ότι, μετά τη Μαντόνα (την Παναγία, όχι την pop singer) καμιά άλλη γυναίκα δε συνέλαβε μυρίζοντας κρίνο, η αρμόδια εποπτική Αρχή Διαφήμισης της Βρετανίας χαρακτήρισε προσβλητική προς τους ρωμαιοκαθολικούς τη διαφήμιση και επέβαλε απαγόρευση… Αλλά επειδή πιθανότατα η βρετανική Αρχή έχει κι αυτή το κύρος του δικού μας ΕΣΡ, ο Αντώνης ο Φεντερίτσης που βαδίζει στα ίχνη του Φερρέρο του Ροσέ και κακομαθαίνει τον κόσμο…, επέμεινε στη διαφημιστική του ιδέα. «Είμαστε στη διαδικασία διασφάλισης μιας σειράς διαφημίσεων κοντά και κατά μήκος της διαδρομής που έχει προγραμματιστεί να ακολουθήσει ο Πάπας», επισήμανε εκπρόσωπος της εταιρίας και τόνισε ότι η φράση για τη «σύλληψη» αναφέρεται στην δημιουργία του παγωτού. «Θέλουμε επίσης να σχολιάσουμε και να αμφισβητήσουμε, χρησιμοποιώντας σάτιρα και χιούμορ, την υποκρισία της θρησκείας και τη στάση της εκκλησίας σε κοινωνικά θέματα», πρόσθεσε. Οι φήμες λένε, ότι σήμερα το πρωί που ο Πάπας βγήκε την πρώτη του γύρα στο Λονδίνο, σταμάτησε εν εξάλλω τη συνοδεία του και κατέβασε κάμποσους ιερωμένους στο δρόμο… «Στέγνωσε ο στόμας μου ρε φάδερς! Αμέτε να μου φέρετε ένα κουβαδάκι παγωτό… Οικογενειακό όμως για να κεράσω και τους υπόλοιπους… Πατέρα, Υιό, Πνεύμα και Μαρία…»
Κατόπιν αυτού, ενώσεις εργαζομένων εδώ στην Ελλάδα αποφάσισαν να αφισοκολλήσουν κατά μήκος της διαδρομής του Γιώργου Παπανδρέου από του Μαξίμου στο Καστρί την αφίσα μιας εγκύου συνταξιούχου (θεολογική παραπομπή στη Σάρα) που τρώει πάνω στην κοιλιά της κόλλυβα με ύφος κατανυκτικό ενώ πιο δίπλα φιγουράρει η λεζάντα «Το τέλειο μνημόνιο…» Η διαφήμιση είναι έμπνευση… Απ' τη ζωή βγαλμένη..
Πηγη
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου