Δεν τον ειδοποίησε πως είχαν υποκλαπεί τα τραπεζικά του δεδομένα, που κατέληξαν στη γερμανική εφορία.
Ένας Γερμανός πρώην πελάτης μίας πρώην θυγατρικής της τράπεζας του Λιχτενστάιν, που... κατηγορεί τη διοίκησή της ότι δεν τον ενημέρωση για την κλοπή των δεδομένων του που αποκαλύφθηκε τον Φεβρουάριο του 2008, κατέθεσε αγωγή για σοβαρή επαγγελματική αμέλεια, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύονται σήμερα στην εφημερίδα Liechtensteiner Vaterland.
«Ένας γερμανός φοροφυγάς κατέθεσε αγωγή κατά των υπευθύνων της LGT για... σοβαρές επαγγελματικές αμέλειες», αξιώνοντας το ποσό των 1,3 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση διότι δεν ενημερώθηκε έγκαιρα για την υποκλοπή των τραπεζικών δεδομένων της LGT, τονίζει το ελβετικό πρακτορείο ATS.
Εάν η Fiduco Treuhand (θυγατρικής της First Advisory Group, που τον Μάρτιο είχε αποκτήσει τις πιστωτικές δραστηριότητες, που τότε ονομάζονταν LGT Treuhand, από την τράπεζα του πριγκιπάτου) είχε ενημερώσει έγκαιρα για την υποκλοπή τον ενάγοντα, που είχε κλέψει τη γερμανική εφορία, εκείνος θα μπορούσε να είχε προσφύγει για ρύθμιση στις αρμόδιες γερμανικές αρχές και θα απέφευγε τις διώξεις.
Η υπόθεση ανάγεται χρονικά στο 2008, οπότε είχε αποκαλυφθεί πως ένας πρώην εργαζόμενος της LGT είχε υποκλέψει δεδομένα από τον εργοδότη του και τα πούλησε στις γερμανικές μυστικές υπηρεσίες. Οι πληροφορίες αυτές έφεραν στο φως το μεγαλύτερο σκάνδαλο φοροδιαφυγής στη Γερμανία, που είχε αντίκτυπο και σε άλλες χώρες.
Τον Φεβρουάριο του 2010 ένας άλλος πρώην πελάτης της LGT, που την είχε μηνύσει γιατί δεν ενημερώθηκε έγκαιρα για την υποκλοπή των τραπεζικών του δεδομένων, του επιδικάσθηκε αποζημίωση 7,3 εκατ. ευρώ.
«Δέματα Αγάπης» από τον Δήμο Κοζάνης ενόψει Χριστουγέννων
Πριν από 48 δευτερόλεπτα
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου