Oι διαδικτυακές εφαρμογές Web 2.0 είναι κερδοφόρες ή χάσιμο χρόνου?
Τα αποτελέσματα μιας διεθνούς έρευνας από την McAfee δείχνει ότι είναι και τα δύο.
Μια έρευνα σε 1.000 στελέχη από 17 χώρες που εκτείνονται από την Ιαπωνία προς την Ινδία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Βραζιλία. Διαπιστώθηκε ότι τρεις στις τέσσερις επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο ενημέρωσης για την εμπορία και την εξυπηρέτηση των πελατών ή για “crowdsourcing” αντί για την εξωτερική ανάθεση έργων και εργασιών.
Οι αναπτυσσόμενες αγορές όπως... η Βραζιλία, η Ινδία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Μεξικό είναι πιο πιθανό να βλέπουν τις εφαρμογές του Web 2.0 ως δυνητική πηγή εσόδων.
Ωστόσο, σχεδόν το ήμισυ των επιχειρήσεων που ερωτήθηκαν απαγορεύουν τη χρήση του Facebook κατά τις ώρες λειτουργίας της εταιρείας. Περίπου το ένα τέταρτο των εταιρειών ελέγχει τη χρήση των sites που επισκέπτονται οι εργαζόμενοι προς ενημέρωση για ανάρμοστη συμπεριφορά.
Ο βασικός λόγος που οι εταιρείες απαγορεύουν τη χρήση ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης στους εργαζόμενους είναι ο αυξανόμενος αριθμός των κακόβουλων λογισμικών που μεταδίδονται μέσω των εφαρμογών Web 2.0. Επτά από τις δέκα επιχειρήσεις που ρωτήθηκαν έχασαν περίπου 2 εκατομμύρια δολάρια το περασμένο έτος, λόγω προβλημάτων ασφάλειας.
Μολονότι οι εταιρείες, ευνοούνται από το κλείδωμα των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης και ενημέρωσης, λόγω κινδύνων για την ασφάλεια, οι αναλυτές του κλάδου πιστεύουν πως οι εταιρείες αυτές είναι σε μειονεκτική θέση στον ανταγωνισμό. Στην έκθεση, ο σύμβουλος Shel Holtz υποστήριξε ότι οι κοινωνικές συνδέσεις είναι σημαντικές για το εμπόριο, τις προσλήψεις, τις δοκιμές και τις ιδέες για γρήγορη ανατροφοδότηση.
Παρόλα αυτά, αν οι εταιρείες αποφασίσουν να γίνουν πιο ελαστικές, θα γίνεται σωστή χρήση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης στον εργασιακό χώρο ή απλά θα αποσπούν την προσοχή από την εργασία?
Πηγή
«Δέματα Αγάπης» από τον Δήμο Κοζάνης ενόψει Χριστουγέννων
Πριν από 47 δευτερόλεπτα
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου