Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Μεχρι να ξημερωσει..



Μου την δινει που ακομα τριγυρνας στις σκεψεις μου, στους διαδρομους του ειναι μου..
Μου την σπαει που σε εχω συνδεσει με τα ΠΑΝΤΑ!
 Που σε εκανα να κυριαρχησεις παντου..
Που αφεθηκα τοσο σε μια ψευδαισθηση γιατι ολα ηταν μια ψευδαισθηση, το ειχες πει σε ανυποπτο χρονο και εγω δεν ειχα καταλαβει ή δεν ηθελα να καταλαβω.. Το δευτερο ναι.. Δεν μπορουσα να το δεχτω, δεν..
Οχι δεν ζηταω καμια ευθυνη, καμια εξηγηση, αλλωστε παλι θα βρεις μια καλη δικαιολογια να πεις, ενα ακομα ψεμα που ανετα θα το χαψω οχι επειδη ειμαι χαζη απλα επειδη ακομα και τωρα σ'αγαπω ναι σ'αγαπω....


Και ας ποναω καθε μερα, ας αιμορραγω σε καθε σου λαθραια επισκεψη στο μυαλο μου..
Ξαφνικα εγινα πολυ χαλια σημερα, με ολα αυτα που συμβαινουν τελευταια, ακουσα και τον ηχο του τελευταιου τρενου (για σημερα) που τοσο συνδεδεμενο ειναι μαζι σου..
Αδυνατω να το χωνεψω ολο αυτο, αδυνατω να πιστεψω ολη αυτη την κατασταση.. Οχι δεν θελω την ψευδαισθηση, θελω την πραγματικοτητα και ας με χαρακτηριζες ονειροπαρμενη και λοιπα, δεν ημουν, επελεγα να φερθω ετσι αλλα δεν ημουν, παντα ημουν ρεαλιστρια και ειλικρινης οχι εσυ ομως..

Θελω να σε μισησω, να σε ξεχασω, να σε σβησω αλλα δεν μπορω, δεν θελω.. Μου λειπεις ρε γαμωτο!
Μονο για σημερα, μονο για τις ωρες που απομενουν μεχρι να ξημερωσει μου επιτρεπω να ειμαι σ'αυτη την κατασταση μετα οχι.. Αυριο ειναι μια αλλη μερα λενε, αυριο θα βαλω τα δυνατα μου να μην αιμορραγησω αλλα και να συμβει δεν θα ξαναρθω σ'αυτη την κατασταση φθορας και αφθαρσιας..

Καληνυχτα!!!
                     Μαρουλοφιλακια

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan