Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Ο …Τόνι πήρε το «όπλο» του στα Τρίκαλα




Ο «Τόνι» έμεινε φέτος χωρίς παράγκα στην ετήσια εμποροπανήγυρη των Τρικάλων και πήρε το… «όπλο» του αρχίζοντας να αποκαλύπτει «πράματα και θάματα» για το πώς μοιράστηκαν αδιάθετες παράγκες…

«Δεν είμαι εγώ ο …ΝΟΝΟΣ άλλοι είναι μέσα στο Δημαρχείο είναι, εγώ έχω τις αποδείξεις που πλήρωνα και αν αυτοί …γκούρλωναν τα λεφτά δεν ευθύνομαι εγώ», έλεγε ο «Τόνι» που μάλλον θα κάνει «κόλαση» την προεκλογική περίοδο, αφού είναι πανέτοιμος για …ονόματα και …διευθύνσεις.

Ήδη από σήμερα έβαλε στο «στόχαστρο» δημοτική σύμβουλο της συμπολίτευσης «κράτησε πέρυσι από μένα 4 παράγκες» και δημοτικό σύμβουλο της μείζονος αντιπολίτευσης «έδωσε 5 παράγκες στον ξάδερφό του»….

Άκρως «εκρηκτική» αναμένεται η προσεχής συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ειδικά αν αφήσουν τον «Τόνι» να πάρει τον λόγο και «ανατρέψει» ψηφοδέλτια….

Πηγη

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan