Την «χαίνουσα πληγή» των ΔΕΚΟ επιχειρεί να κλείσει η κυβέρνηση μέσω περικοπών μισθών και επιδομάτων των 24.000 υπαλλήλων, συγχωνεύσεων, αλλά και αυξήσεων στα εισιτήρια των αστικών μεταφορών.
Παράλληλα, θεωρείται πλέον βέβαιη η αύξηση... των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες από 1 ευρώ σε 1,20 ευρώ, τη στιγμή που το ποσοστό των «λαθρεπιβατών» έχει εκτιναχθεί στο 25%.
Η κυβέρνηση έχει πλέον συνειδητοποιήσει ότι οι ΔΕΚΟ αποτελούν πραγματικό «βαρίδι» για τον προϋπολογισμό και βάζει σε πρώτο πλάνο την επιχείρηση εξυγίανσής τους με πρώτο τον ΟΣΕ και τις μεταφορές εν γένει.
Σύμφωνα με «Το Βήμα» οι σωρευμένες ζημιές των ΔΕΚΟ που επιχορηγούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό ανέρχονται στα 13 δισ. ευρώ, ενώ πέραν των τακτικών επιχορηγήσεων το υπουργείο Οικονομικών έχει δώσει εγγυήσεις για δάνεια από τις τράπεζες που υπερβαίνουν τα 25 δισ. ευρώ.
Ο μέσος όρος των αμοιβών στις ΔΕΚΟ ανέρχεται σε 40.000 ευρώ τη στιγμή που στο στενό δημόσιο τομέα είναι 23.000 ευρώ και στο ιδιωτικό τομέα 19.000 ευρώ.
Προκλητικά υψηλοί είναι οι μισθοί στον Οργανισμό Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος που ξεπερνούν τις 60.000 ευρώ, αλλά και στον ΗΣΑΠ όπου υπερβαίνουν τις 70.000 ευρώ
Πηγή
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου