Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

«Καυτό» το ντέρμπι με ΠΑΟ

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο Ραφίκ Τζεμπούρ για το νέο προπονητή της ΑΕΚ Μανόλο Χιμένεθ, ενώ αναφέρθηκε και στο ντέρμπι της Κυριακής με τον Παναθηναϊκό. Παράλληλα, έδωσε συγχαρητήρια στον Φετφατζίδη.

Ο Αλγερινός, σε μία μεγάλη συνέντευξή του στο Novasports, χαρακτήρισε εξαιρετικούς παίκτες τους Μπουμσόνγκ και Σαριέγκι, τόνισε πως δεν μπορεί τη δεδομένη στιγμή να υπάρξει σύγκριση με τον Τζιμπρίλ Σισέ, ενώ απέφυγε να κάνει κριτική για τον πρώην προπονητή του, Ντούσαν Μπάγεβιτς.
Παράλληλα, έδωσε τα συγχαρητήριά του στον μικρό του Ολυμπιακού Γιάννη Φετφατζίδη.

Αναλυτικά:......


Για τη δήλωσή του μετά το ματς με τον Αρη ότι ο Χιμένεθ επιτρέπει στους παίκτες περισσότερη ελευθερία: «Είναι πολύ σημαντικό ότι πραγματικά έχουμε μεγαλύτερη ελευθερία έκφρασης στο γήπεδο. Αυτό επιτρέπει να εκδηλώνονται η ευφυΐα, η διάθεση, η τόλμη, στοιχεία σημαντικά για έναν παίκτη. Εγώ πάντα αισθανόμουν ελεύθερος, άλλωστε αν δεν αισθάνομαι ελεύθερος δεν μπορώ να λειτουργήσω. Ο νέος τεχνικός έχει καταφέρει να ξεμπλοκάρει πολλούς παίκτες».

Για τις αλλαγές στον ψυχολογικό τομέα σε σχέση με την «εποχή» Μπάγεβιτς: «Πλέον το ποδόσφαιρο βασίζεται πολύ στην ψυχολογία, κλασικό είναι το παράδειγμα του Αρσέν Βενγκέρ που έχει πάρει πολλούς παίκτες, τους έχει ξεμπλοκάρει και τους έχει κάνει μεγάλους παίκτες, γιατί έχει τον τρόπο να του δείχνει να λειτουργεί αυτόνομα στο γήπεδο με καλύτερη ψυχολογία».

Για τις αλλαγές που μπορεί να έφερε ο Χιμένεθ στις λίγες ημέρες παρουσίας του στην ομάδα:«Κάτι πολύ σημαντικό είναι το ψυχολογικό μέρος. Με αυτό ξεκίνησε να δουλεύει. Αργότερα θα έρθει η τακτική, αλλά το ψυχολογικό είναι πολύ σημαντικό για να ξεμπλοκάρει κάποιους παίκτες. Παρά το τι νομίζουν πολλοί, οι παίκτες ακούνε και αυτά που άκουσαν μέσα σε 6 μέρες έδωσαν το χθεσινό αποτέλεσμα. Έχει σημασία να ακούς, και όταν με αυστηρές προπονήσεις ο προπονητής δώσει αυτό που θέλει, τότε βλέπουμε αποτελέσματα όπως τα χθεσινά».

Για το καλό κλίμα που υπάρχει στην ομάδα μετά τον Άρη: «Δεν μπορούμε να γιορτάζουμε συνεχώς κάθε νίκη όταν έχεις 30 παιχνίδια. Ένα 4-0 είναι πολύ σημαντικό, ωστόσο την Πέμπτη έχουμε ένα σημαντικό παιχνίδι και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι σε αυτό».

Όσον αφορά τη συνέχεια και τη δική του βελτίωση, σημείωσε: «Το μέλλον μου στην ΑΕΚ θα είναι θετικό αν λάβουμε υπ' όψιν ότι θα αρχίσουμε να δουλεύουμε στην τακτική. Αν αρχίσουν να βγαίνουν κάποιοι αυτοματισμοί και με βάση το ότι ο νέος τεχνικός έχει φέρει μια πινελιά από την Ισπανία, στο μέλλον θα παίζουμε ακόμα πιο μπροστά και γι’ αυτό πιστεύω ότι το μέλλον μου θα είναι θετικό».

Για το συμβόλαιό του με την ΑΕΚ και την ανανέωση που ακόμα δεν έχει υπογραφεί αν και έχει ανακοινωθεί η συμφωνία: «Εγώ απολαμβάνω πάρα πολύ το ότι είμαι στην ΑΕΚ. Έχω ακόμα συμβόλαιο. Αν ο προπονητής θεωρεί ότι με θέλει και μπορούμε να συνεχίσουμε, τότε με μεγάλη μου χαρά».

Στη συνέχεια δέχθηκε σχετική ερώτηση για το αν ο Μπάγεβιτς δούλευε πάνω στην τακτική:«Δεν θέλω να μπω στη διαδικασία να κρίνω έναν προπονητή που έχει φύγει. Ο Χιμένεθ αυτό που κάνει είναι ότι αφήνει κάποια πράγματα να γίνονται. Δουλεύουμε στην τακτική, κάτι που είχα γνωρίσει στη Γαλλία και είναι κάτι που μου αρέσει».

Για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό που ακολουθεί σχολιάσε: «Δεν ξέρω τι να πω, αλλά δεν θέλω να μιλάω πριν από ένα παιχνίδι. Θα είναι ένα πολύ καυτό παιχνίδι».

Για το ποιος αμυντικός τον δυσκόλεψε μέχρι τώρα περισσότερο στην καριέρα του: «Δεν μπορώ να πω κάποιον συγκεκριμένα. Υπήρχαν πολλά παιχνίδια που μάρκαραν και δύο στόπερ. Δεν μπορώ να πω κάποιον συγκεκριμένα».

Για το αν θα τον μαρκάρουν δύο στόπερ με ΠΑΟ: «Τον Μπουμσόνγκ τον ξέρω καλά, είναι εξαιρετικός αμυντικός. Και ο Σαριέγκι είναι ένας πολύ καλός και σταθερός αμυντικός. Δεν υπήρχε όμως κάποιο πρόβλημα, θα δούμε την Κυριακή».

Για τον Σισέ και μία πιθανή σύγκριση μαζί του: «Δεν θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε, αφού είναι και δύο διαφορετικά συστήματα για τις δύο ομάδες. Ο Παναθηναϊκός τα τελευταία δύο χρόνια ήταν πολύ καλά και έπαιζε με τον Σισέ μόνο του στην κορυφή. Ο Σισέ είναι πολύ καλός πάντως. Εγώ είχα κάποια θέματα με τον προηγούμενό μου προπονητή και τα δύο τελευταία χρόνια η ομάδα δεν πήγαινε καλά, οπότε δεν μπορούμε να κάνουμε σύγκριση».

Για τα όσα έχουν γραφτεί εναντίον του: «Πιστεύω ότι υπήρξε ένα μποϊκοτάζ εναντίον μου. Θέλανε πάντα να με παρουσιάζουν ως κακό, ως τρομοκράτη. Ένιωσα πως όλα αυτά κάνανε κακό στην εικόνα μου. Ωστόσο, εγώ δεν ασχολούμαι για να φτιάξω την εικόνα μου. Ξέρω ποιος είμαι. Μπορεί να έχω κάποιες φορές υπερβολική συμπεριφορά, αλλά όλοι το παθαίνουμε. Ήταν λάθος να με κρίνουν κάποιοι τόσο γρήγορα». (σ.σ. για το παρατσούκλι «τρομοκράτης» τόνισε πως έχει σημασία πώς το παρουσιάζεις κάθε φορά).

Για το ματς με τον Άρη και για το αν οι αντίπαλοι τα παράτησαν μετά το 2-0: «Πιστεύω ότι το χθεσινό παιχνίδι το διαχειριστήκαμε πολύ καλά. Δεν αφήσαμε καθόλου χώρους, ενώ μετά το 2-0 παραμείναμε μία συμπαγής ομάδα. Ήμασταν συγκεντρωμένοι και εμείς δεν τους επιτρέψαμε να αντιδράσουν. Επίσης ήταν πολύ σημαντικό πως δεν οπισθοχωρήσαμε καθόλου μέσα στο γήπεδο».

Στην εκπομπή προβλήθηκε ένα βίντεο από τη διάσωση των μεταλλωρύχων στη Χιλή, το οποίο κλήθηκε να σχολιάσει: «Αυτές οι εικόνες μου λένε και μένα κάτι πολύ ιδιαίτερο. Όταν ήμουν και εγώ είκοσι 20 χρονών πέρασα κάτι ανάλογο. Ένιωθα σαν να βρίσκομαι κάτω από το έδαφος. Ωστόσο, να παρατήσω το ποδόσφαιρο δεν το έχω σκεφτεί, αλλά δύσκολες στιγμές σαν αυτές που περάσανε οι μεταλλωρύχοι, σίγουρα τις έχω ζήσει»

Για το πώς φαντάζεται τον εαυτό του σε μερικά χρόνια: «Σε μία εξοχική κατοικία μαζί με τα παιδιά μου, να έχω μία ήσυχη ζωή. Δεν μπορώ να ξέρω τι θα γίνει σε 20 χρόνια. Για εμάς τους Αλγερινούς είναι πολύ σημαντική η οικογένεια. Τώρα είμαι στον χώρο του ποδοσφαίρου, σε είκοσι χρόνια δεν ξέρω».

Για τον ρατσισμό: «Εμείς οι Αφρικανοί καταλαβαίνουμε πολύ γρήγορα το βαρύ κλίμα που έχουν οι υπόλοιποι πάνω μας. Απλώς η διαφορά με τον ρατσισμό στην Ελλάδα είναι πολύ επιφανειακός. Είναι επιφανειακός, άγνοιας. Στη Γαλλία είναι διαφορετικά».

Για το αν τον έχουν χειροκροτήσει αντίπαλοι οπαδοί: «Και γκολ να μην έχω βάλει σε κάποιο γήπεδο υπάρχει μία αναγνώριση από τους αντιπάλους και αυτό αποτελεί ένα fair play».

Για τον Γιάννη Φετφατζίδη σχολίασε: «Θέλω να δώσω τα συγχαρητήριά μου στον Φετφατζίδη, και για το γκολ και τη συμμετοχή του στην εθνική. Είναι σημαντικό που η Ελλάδα άρχισε να εκμεταλλεύεται τα ταλέντα της, όπως είναι αυτός στον Ολυμπιακό και ο Νίνης στον Παναθηναϊκό».

πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan