Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 2010

Μοιραία δόση για 5χρονο αγοράκι στην Μεγάλη Βρετανία

Η αμέλεια των γιατρών οδήγησε σε θάνατο ένα πεντάχρονο αγόρι στο οποίο χορηγήθηκε θανατηφόρα δόση φαρμάκου. Το περιστατικό συνέβη στην Αγγλία και τώρα οι συγγενείς του μικρού φοβούνται πως δεν θα αποδοθεί δικαιοσύνη για το θάνατο του.

Ο Bailey Ratcliffe διαγνώσθηκε ως επιληπτικός σε ηλικία 2 ετών.

Τον περασμένο Μάιο, εισήχθη στο... νοσοκομείο μετά από συνεχείς επιληπτικές κρίσεις. Στον άτυχο μικρό, χορηγήθηκε κατά λάθος 7πλάσια δόση αντιεπιληπτικού. Η συνιστώμενη δοσολογία προέβλεπε 400 mg κι όμως στο αγόρι δόθηκαν 2820mg!!

Η κατάσταση του επιδεινώθηκε και το παιδί χρειάστηκε να διασωληνωθεί. Η καρδιά του όμως σταμάτησε να χτυπά και οι γιατροί προσπάθησαν μάταια να τον επαναφέρουν στη ζωή.

Η μητέρα του μικρού δήλωσε εξοργισμένη στη Daily Mail: «Κατέστρεψαν τη ζωή μας. Είναι αηδιαστικό αυτό που συμβαίνει». Εκπρόσωπος του νοσοκομείου περιορίστηκε στο να δηλώσει: «Λυπούμαστε βαθύτατα για ό,τι συνέβη».
Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan