Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Μην το λες Ηλία ..


Ό,τι θυμόμαστε , χαιρόμαστε και το δημοσιεύουμε!θυμηθήκαμε το πετυχημένο σατυρικό τραγούδι «Μην το λες Ηλία» του Ηλία Μεγαλούδη που κυκλοφόρησε το 1990. Αξίζει να το ξανακούσεις..
Ακούστε το…





Και οι απίστευοι.. Στίχοι !!

Μεγαλούδης Ηλίας – Μην το λες Ηλία

Ένα τραγούδι θα σου πω
ένα τραγούδι σόλο
θυμάσαι που ερχόσουνα
και σου ‘πιανα…
Μην το λες Ηλία
μην το λες, παιδί μου
Γυναίκες που ‘σαστε διπλές
χίλιες χαρές να δείτε
μα όσες κοιμάστε μοναχές
να πα’ να γα…
Μην το λες Ηλία
μην το λες, παιδί μου
Μικρό μικρό και άβγαλτο
πολλά ‘ναι τα καλά σου
αχ ν’ άπλωνα το χέρι μου
να πιάσω τα…
Μην το λες Ηλία
μην το λες, παιδί μου
Θυμάσαι που καθόμαστε
και σπάγαμε καρύδια
και το σφυρί σου ξέφυγε
και μου χτυπά…
Μην το λες Ηλία
μην το λες, παιδί μου
Μελαχρινή μου όμορφη
βράχνιασε η φωνή σου
με τη λαχτάρα να μου λες
να πιάσω το…
Μην το λες Ηλία
μην το λες, παιδί μου
Γυναίκες, κι αν σας πείραξα
δεν ειν’ από κακία
χίλια συγγνώμη σας ζητώ
γι’ αυτή τη…
Μην το λες Ηλία
μην το λες, παιδί μου
Μην το λες Ηλία
μην το λες, παιδί μου
Μην το λες Ηλία
μην το λες, παιδί μου
Μην το λες Ηλία
μην το λες, παιδί μου


πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan