Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Ροζ αγγελίες από γυναίκες... για γυναίκες!


Α
γγελίες με Πατρινές νεαρής -αλλά και μεγαλύτερης ηλικίας- που ζητούν γνωριμία με... γυναίκες για ρομαντική ή ελεύθερη σχέση μπορεί να βρει κανείς πολύ εύκολα πλέον στο Διαδίκτυο. Στις καταχωρήσεις, οι οποίες συνήθως είναι σε ανάλογου περιεχομένου ηλεκτρονικές διευθύνσεις, ψάχνουν για σχέση στην περιοχή της Πάτρας και στα περίχωρα. Δεν είναι μόνο γκέι ή μπάι οι γυναίκες αλλά και... straight που ψάχνουν για νέες εμπειρίες και να εκπληρώσουν φαντασιώσεις τους.
* Η nefel ζητά: «Αν ξέρεις τι θες, είσαι εχέμυθη, όμορφη και sexy, τότε στείλε μου... χωρίς δεσμεύσεις και περιοριστικά μέτρα.. Είμαι η nefel,26 ετών, όμορφη... περιμένω».
* Ανώνυμη πατρινή ψάχνει: «26χρονη κοπέλα από Πάτρα ψάχνει μια γυναικεία αγκαλιά να ζήσει στιγμές πάθους. Αν είσαι από 20 έως 40 ετών, ελεύθερη, παντρεμένη, χωρισμένη, ή ό,τι άλλο, δεν με νοιάζει καθόλου... Φαντασία έχεις; Αν ναι... σε θέλω. Μην αργείς. Στείλε μου μήνυμα. Φιλάκια σε όλες»...

* Η Δήμητρα αναζητά: «Μακάρι το 2010 να μας φέρει ό,τι μας στέρησε η χρονιά που έφυγε... Εγώ θέλω να κάνω αληθινό το όνειρό μου: Να δοκιμάσω το σεξ με μια γυναίκα, από την Πάτρα μέχρι 30 χρονών. Είμαι μελαχρινή και αδύνατη. Αν είσαι και εσύ θηλυκή όπως εγώ και δεν ενδιαφέρεσαι για σχέση, θα χαρώ να σε γνωρίσω.... Παρακαλώ πολύ, παντρεμένες και ζευγάρια να μην μπουν στο κόπο να στείλουν».
* Η νιάου... νιαουρίζει: «Καλησπέρα σε όλες! Ψάχνω για γνωριμία από Πάτρα και ό,τι προκύψει... Το μόνο που θέλω είναι να είσαι ο εαυτός σου».
* Η Dora επισημαίνει: «Ενδιαφέρομαι για γνωριμία με κοπέλα 20 έως 30 χρονών από Πάτρα ή γύρω περιοχή χωρίς ανάλογη εμπειρία, ώστε να την μοιραστούμε μαζί! Να σημειώσω ότι και για μένα θα 'ναι κάτι καινούργιο»!
* Η Salma θέλει: «Είμαι λίγο πριν το γάμο αλλά για μια φορά θέλω να δοκιμάσω τον έρωτα με γυναίκα, έτσι άπλα, χωρίς δεσμεύσεις. Στείλε φωτογραφία».
* Η Bifem στέλνει... μήνυμα: «Αναζητώ κοπέλα για γνωριμία και ότι προκύψει... δεν ενδιαφέρομαι για σχέση... σας περιμένω :)».
* Η Σοφία περιμένει: «Αν θες να περνάμε καλά, έτσι απλά, τότε στείλε μήνυμα. δεν ενδιαφέρομαι για σχέση».
* Η Αφροδίτη ψάχνει: «Γεια σας, κορίτσια! Είμαι 30 ετών , μελαχρινή και αρκετά εμφανίσιμη . Αναζητώ κοπέλες από 20 έως 33 ετών, θηλυκές για να περάσουμε όμορφα και οι δυο . Δεν μου αρέσουν ούτε οι "χύμα" καταστάσεις; αλλά ούτε και οι "υπερβολές"... Φιλάκια».
* Η Μάρα λέει: «Γεια σας, είμαι 20 χρονών από Πάτρα κι ενδιαφέρομαι για κοπέλες κοντά στην ηλικία μου από Πάτρα. είμαι ξανθιά και εμφανίσιμη. πολλά φιλιά».
* Η Joanne θέλει: «Γεια! Είμαι 20 χρονών από Πάτρα, όμορφη και ψάχνω κοπέλα χωρίς ταμπού, εμφανίσιμη για σεξ και νέες εμπειρίες...».
* Η Ιωάννα που είναι... άπειρη, αναζητεί: «Είμαι 20 χρονών, bi, χωρίς προηγούμενη εμπειρία με γυναίκα αλλά με πολλές φαντασιώσεις... Θέλω να γνωρίσω μία κοπέλα που να σκέφτεται ανάλογα και ό,τι προκύψει...».
* Η Νίκη ενδιαφέρεται: «Γεια, είμαι η Νίκη 26 και είμαι bi. Ενδιαφέρομαι να γνωρίσω μια γυναίκα bi. Είμαι από Πάτρα και παντρεμένη, ο άντρας μου αν χρειαστεί συμμετέχει ή όχι... Όποια ενδιαφέρεται, ας μου στείλει μήνυμα στο nikh1981@.... Αν τα βρούμε, υπάρχει δυνατότητα φιλοξενίας».
* Η Ελένη ζητά να γνωρίσει: «Γεια! Με λένε Ελένη και μένω Πάτρα ,αλλά θα ήθελα να γνωρίσω γυναίκες από Αθήνα. Δεν ψάχνω το άλλο μου μισό, αλλά άτομα που να μπορώ να επικοινωνήσω ελεύθερα. Μου αρέσει ο αθλητισμός ,τα ταξίδια κ.ά. Ηλικίες 30-40».
* Η Βάσω έχει... σοβαρό σκοπό: «Καλησπέρα κορίτσια. Ενδιαφέρομαι να γνωρίσω μια κοπέλα είμαι ενεργητική και η κοπέλα που ψάχνω θέλω να είναι παθητική, δεν με ενδιαφέρει η εξωτερική εμφάνιση, γιατί άμα έχεις ωραία ψύχη είσαι και ωραία εξωτερικά... Αν είναι κάποια που ενδιαφέρεται για μία σχέση σοβαρή, ας μου στείλει μήνυμα είμαι από Πάτρα».
* Η Εύα ψάχνει : «Θέλω κοπέλες κάθε ηλικίας και να είναι έμπειρη γιατί είμαι άπειρη».
Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan