Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Η ζωή του Καρεμπέ σε ντοκιμαντέρ

Κριστιάν Καρεμπέ
Ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή του Κριστιάν Καρεμπέ βρίσκεται αυτή την περίοδο «στα σκαριά». Πρόκειται για συνολικά έξι επεισόδια, όπου θα αναλύεται η φιλοσοφία του πρώην ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, ενώ θα μάθουμε και άγνωστες πτυχές της ζωής του.

Ο τίτλος του ντοκιμαντέρ είναι «Νησιά και Άνθρωποι» και η διάρκεια του θα φτάνει τα 52 λεπτά. Για την ανάγκη των γυρισμάτων, ο 39χρονος Γάλλος θα ταξιδέψει μέχρι την Μαγιότ.


«Ο κόσμος με ξέρει λόγω της καριέρας μου, όπως επίσης γνωρίζει πως σύζυγος μου είναι η Αντριάνα. Αυτό που δεν ξέρουν πολλοί είναι πως προέρχομαι από μία οικογένεια με 18 παιδιά. Γεννήθηκα στο Λίφου στη Νέα Καληδονία. Είμαι Κανάκ και νιώθω περήφανος για τις ρίζες μου και την ιστορία του λαού μας. Στόχος μου είναι να μάθω πως ζουν αυτοί οι άνθρωποι στο νησί, να παρακολουθήσω τις συνήθειες τους, τις παραδόσεις τους, αλλά και να συζητήσουμε σε βάθος την προέλευση τους», είπε, μεταξύ άλλων, ο Καρεμπέ.

πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan