Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Ο ομορφότερος σεφ


Δεν άφησε τη δουλειά του για την TV ο αδελφός της Αντιγόνης Δρακουλάκη

Τον γνωρίσαμε από τα καλλιστεία, όταν είχε φέρει στην Ελλάδα τον τίτλο Mister International. Ο Νίκος Δρακουλάκης όμως δεν στάθηκε μόνο στην ομορφιά και τον τίτλο του ωραιότερου άντρα. Ηθελε να πλουτίσει τις γνώσεις του και σε συνδυασμό με την αγάπη που είχε στη μαγειρική έγινε ένας από τους πιο γνωστούς σεφ της Αθήνας. Ο αδελφός της γνωστής ηθοποιού Αντιγόνης Δρακουλάκη, η οποία πρωταγωνιστεί στη σειρά «Τα μυστικά της Εδέμ», αποκαλύπτει στην «Espresso της Κυριακής» ότι αρνήθηκε να είναι στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και στο «Top Chef», γιατί αφιερώνει όλον τον χρόνο του στον καινούργιο έρωτά του, τη νέα επιχειρηματική δραστηριότητά του.....

-Πώς αποφάσισες να δημιουργήσεις μια εταιρεία σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς;
Εκανα αυτό το άνοιγμα έχοντας μαζί μου τον αδελφό μου Γιώργο. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια έχω εργαστεί σε διάφορα ξενοδοχεία στην Κρήτη και σε μερικά από τα μεγαλύτερα εστιατόρια της Αθήνας, ενώ έχω στήσει και πολλά μαγαζιά. Επίσης, έχω κάνει και πολλή τηλεόραση. Ημουν για έναν χρόνο με τον Ηλία Μαμαλάκη στην εκπομπή «Στην κουζίνα ολοταχώς» και με την Εσθερ στο «Κύλησε ο τέντζερης», αλλά και έχω εμφανιστεί ως καλεσμένος και σε διάφορες εκπομπές. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω τη δική μου επιχείρηση, γιατί πιστεύω ότι η συλλογική προσπάθεια είναι ό,τι καλύτερο για να πετύχεις έναν στόχο. Εχουμε καλούς συνεργάτες και ανθρώπους που μας στηρίζουν, όπως η οικογένεια Χιλαδάκη που πίστεψε στο νέο μας ξεκίνημα.

-Είστε και οι δύο σεφ;
Οχι, έχουμε μοιράσει τις δουλειές. Εγώ είμαι ο σεφ και ο Γιώργος ασχολείται με τα διοικητικά, οπότε μεταξύ μας υπάρχει απόλυτη συνεργασία.

-Ποια είναι η γνώμη σου για τα ριάλιτι μμαγειρικής;
Πιστεύω ότι βοηθάνε την Eλληνίδα νοικοκυρά να εξοικειωθεί με την κουζίνα και μέχρις ενός σημείου κάνουν καλό.

-Θα δήλωνες συμμετοχή σε κάποιο από αυτά;
Μου είχε γίνει πρόταση για να είμαι στο «Top Chef». Επίσης, μου είχε γίνει πρόταση και έκανα συνάντηση και με την Ελένη Μενεγάκη για να είμαι στην εκπομπή της. Αρνήθηκα όμως και τις δύο προτάσεις, γιατί ο χρόνος μου είναι περιορισμένος, αφού τα πρωινά μου είναι δεσμευμένα από τις άλλες επαγγελματικές υποχρεώσεις μου. Πιστεύω πως, όταν αφήσεις την καλή δουλειά, θα σε αφήσει και αυτή. Και με τους ανθρώπους που είμαι μαζί βάζουμε όλη την αγάπη μας στο φαγητό για να ικανοποιήσουμε και τους πιο απαιτητικούς.

-Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας σας;
Ελληνικά προϊόντα παραγωγής μας: λάδι, κρέατα από Κρήτη, τυρί και γενικώς όλη η κουζίνα βασίζεται στη σωστή διατροφή. Συνταγές χωρίς κρέμες γάλακτος και βούτυρο, με αγνά και θρεπτικά υλικά που αντιπροσωπεύουν την Ελλάδα.

-Είναι αλήθεια ότι ετοιμάζετε και βιβλίο μαγειρικής;
Ναι, εδώ και δύο χρόνια. Εχω συνεργαστεί με τον φωτογράφο Χρήστο Ράζο και με τη γραφίστρια Μαρία Λιμπράτη, που είναι φίλη μου. Ολοι μαζί λοιπόν βάλαμε τον καλύτερο εαυτό μας για να βγει το καλύτερο αποτέλεσμα δίνοντας μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια. Τώρα είμαστε στα τελειώματα και μετά θα έρθουμε σε επαφή με εκδοτικό οίκο. Στόχος μας είναι να παρακινήσουμε τον κόσμο, να του δώσουμε κίνητρα για να μπει στην κουζίνα. Καλύπτει πολλές ενότητες, από το τι να κάνουν οι εργένηδες για να απολαύσουν ένα καλό φαγητό αλλά και οι γυναίκες που με δύο υλικά θέλουν να εντυπωσιάσουν τους καλεσμένους τους.


Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ

-Τι ξεχωριστό κάνατε στον γάμο της Αντιγόνης;
Ηταν χαρά μου γιατί παντρευόταν η αδελφή μου και ήθελα να κάνω τα καλύτερα. Προσπαθήσαμε να υπάρχουν πολλές γεύσεις, για να ευχαριστηθούν όλοι οι καλεσμένοι. Υπήρχαν λοιπόν τα πάντα, θαλασσινά, κρεατικά, πολλές γαρνιτούρες, είχαμε φτιάξει σούσι με σολομό, γαρίδες και δεκαοκτώ διαφορετικά καναπεδάκια. Μέχρι και αρνί είχαμε για να καλύψουμε τα γούστα όλων! Ηταν πολλά τα άτομα και για να βγουν φρεσκοψημένα ήμασταν μέχρι την τελευταία στιγμή στην κουζίνα, αλλά έπρεπε να φύγω για να συνοδέψω την αδελφή μας στην εκκλησία.

-Σας ρωτάνε για την Αντιγόνη και τι θα γίνει στη συνέχεια της τηλεοπτικής σειράς;
Συνέχεια. Είναι μια σειρά που τη βλέπει όλη η Ελλάδα και μας ρωτάνε διάφορα.

espresso

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan