Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

ΠΑΤΡΑ: Το κοτέτσι, το «μούλικο» και ο καβγάς που κατέληξε στα δικαστήρια

Ενα κοτέτσι και η καταγγελία που έκανε στο υγειονομικό η γειτόνισσα - συνταξιούχος δασκάλα προκάλεσαν επεισόδιο ανάμεσα σε δύο οικογένειες και φτάσανε μέχρι τα δικαστήρια. Οι καταγγελλόμενοι μήνυσαν τη γειτόνισσα γιατί πρόσβαλε το παιδί τους αποκαλώντας το «μούλικο».


Η συνταξιούχος δασκάλα...
κάλεσε το υγειονομικό γιατί την ενοχλούσε ένα κοτέτσι που είχαν οι γείτονές της. Σύμφωνα με τους μηνυτές της είχε άριστες γνώσεις «Γαλλικών» γιατί τους «στόλισε» κανονικά με διάφορα επίθετα, όταν αυτοί διαμαρτυρήθηκαν για τις ενέργειές της.


Μάρτυρες που ήταν παρόντες στο περιστατικό και κατέθεσαν στη δίκη -οι οποίοι μάλιστα, όπως δήλωσαν, παρευρέθηκαν στη διαδικασία μόνο για το παιδί-, ανέφεραν μερικούς από τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησε. Συγκεκριμένα, τους είπε: «Μ... βρωμιάρα, κουτσομπόλα, μάζεψε το μούλικό σου και μάθε του συμπεριφορά που δεν ήσουν ικανή να κάνεις δικό σου και βασανίζεις αυτό... Ποια μάνα σου το έδωσε;». Επίσης ισχυρίστηκαν ότι το παιδί είχε προβλήματα στο σχολείο, δεν μίλαγε ενώ όταν άκουγε τις βρισιές, ρωτούσε γιατί την αποκαλούν «μούλικο» και μερικές φορές έκλεινε τα μάτια και ούρλιαζε.

Δεν έχω πει ποτέ αυτή τη λέξη μου είναι αδιανόητο
Από τη μεριά της, η ηλικιωμένη δασκάλα υποστηρίζει πως δεν είχε, έχει και ούτε πρόκειται να προσβάλει κάποιο παιδί γιατί έχει μεγαλώσει τόσα παιδιά και έχει και δύο κόρες. Η ίδια δήλωσε: «Δεν ήξερα ότι το παιδί ήταν υιοθετημένο. Έχω μεγαλώσει τόσα παιδιά που μου έχουν εμπιστευθεί οι γονείς τους και πάντα προσπαθούσα το δάκρυ του πονεμένου παιδιού να το κάνω γέλιο. Όσον αφορά το παιδί, δεν έχω πει ποτέ αυτή τη λέξη. Μου είναι αδιανόητο. Με καλημερίζει όποτε με βλέπει και εγώ του επιστρέφω τον χαιρετισμό. Μόνο όταν ήταν με τους γονείς της δεν μίλαγε. Προσπαθώ συνεχεία να επηρεάσω ανθρώπους να υιοθετήσουν».

Σε ό,τι αφορά τον τσακωμό δήλωσε: «Με βρίζανε και ο άντρας της έκανε μια χειρονομία στον δικό μου, λέγοντας: "Πάρτα καθίκι!". Τότε του είπα: "Όταν σου είχε δώσει το απολυτήριο ο άνδρας μου, ήταν καλά... Δεν θα είχε πάρει ούτε δίπλωμα και βοηθούσα και ένα δικό της πρόσωπο και μου απάντησε: "Ήσουν υποχρεωμένη"».
Το δικαστήριο επέβαλε στη συνταξιούχο δασκάλα συνολική ποινή εννέα μηνών με αναστολή.



Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan