Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ο Άλεξ που ξέρει να συγκινεί και να αποπνέει τον ύψιστο σεβασμό!


del, piero, istoselida, minima, thaumastes, genethlia, 36
Ένας μεγάλος ποδοσφαιριστής κρύβει πάντα μια μεγάλη καρδιά μέσα του! Ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο γιόρτασε σήμερα τα 36a του γενέθλια και το μήνυμα που έστειλε στους θαυμαστές του ήταν άκρως συγκινητικό και κυρίως αληθινό!
Ο «καπιτάνο» της Γιουβέντους θέλησε να δώσει τον τίτλο «Μια ξεχωριστή ημέρα» στο κείμενο που ανέβασε στην προσωπική του ιστοσελίδα, αναφέροντας επίσης μια φράση από το βιβλίο «ο μικρός πρίγκιπας».  Κάτι ξεχωριστό, σαν τον ίδιο τολμώ να πω εγώ.  Ποια ήταν τα λόγια του προς τον κόσμο;
«Ιδού το μυστικό μου. Είναι πολύ απλό: βλέπουμε μόνο με την καρδιά. Την ουσία δεν μπορούμε να την δούμε με τα μάτια. Και είμαι τριάντα έξι... Όπως ξέρετε, αγαπητοί φίλοι, σήμερα είναι μία ημέρα ξεχωριστή για μένα. Αρχίζω να ευχαριστώ μέχρι αυτή την ώρα όλους εκείνους που μου έχουν ήδη ευχηθεί για τα γενέθλιά μου.

Δεν ξέρω αν το θυμάστε, αλλά σχεδόν έναν χρόνο πριν ανακοινώναμε την έλευση της νέας βερσιόν του www.alessandrodelpiero.com. Πέρασαν 365 ημέρες και σε αυτή τη διαδρομή έχουμε κάνει πάρα πολλά.

Είμαι πραγματικά ευτυχισμένος που έχω ένα όργανο άμεσης επικοινωνίας με όλους εσάς, πιστεύω ότι είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω για να ανταποδώσω όλη την στοργή που μου δείχνετε, ακόμα περισσότερο μία ημέρα όπως αυτή!

ΥΓ. Στο Youtube θα βρείτε μία έκπληξη που έγινε για μένα: ευχαριστώ τον Στέφανο(τον αδερφό του) και όλα τα παιδιά!!!

Αλεσάντρο».
Δείτε εδώ το βίντεο στο οποίο αναφέρεται ο Άλεξ:



Δεν θα άφηνε όμως τον γρίφο να τυραννάει τα μυαλά των θαυμαστών του, γι’αυτό δεν παρέλειψε να προσθέσει κι ένα μήνυμα σχετικό με το παραπάνω βίντεο:

«Τριάντα έξι χρόνια και μία όμορφη έκπληξη... Ιδού το βίντεο που ο αδερφός μου Στέφανο και οι φίλοι του www.alessandrodelpiero.com ήθελαν να μου χαρίσουν για να γιορτάσουν τα γενέθλιά μου.

Εμένα μου άρεσε πολύ και θα ήθελα να το μοιραστώ με όλους εσάς, εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία για να σας ευχαριστήσω όλους για τα ευχητήρια μηνύματά σας... Σας ευχαριστώ όλους».

Χρόνια πολλά ή αλλιώς tanti auguri! 
Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan