Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

ΔΕΧΘΗΚΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΑ ΑΡΧΗΓΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣ



ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ


Σας παραθέτουμε όλη την συνέντευξη απο την γνωστή τραγουδίστρια  Κωνσταντίνα Μεταξά , η οποία παραδέχεται ότι είχε δεχθεί σεξουαλική παρενόχληση απο Έλληνα αρχηγό κόμματος....

Faceloot1: Καλησπέρα κυρία Μεταξά

Κωνσταντίνα Μεταξά : Καλησπέρα σας ακούω...

Faceloot1 : Υπάρχει η πληροφορία ότι έχετε δεχθεί  σεξουαλική παρενόχληση απο Έλληνα πολιτικό , αληθεύει κάτι τέτοιο ;

Κωνσταντίνα Μεταξά : Σας παρακαλώ πολύ δεν θα ήθελα να μπω σε τέτοια διαδικασία

Faceloot1  : Την πληροφορία έδωσε στον Τύπο άνθρωπος του περιβάλλοντος σας και δεν νομίζω πως θα ήθελε να σας κάνει κακό .Αντιθέτως αν δηλώσετε κάτι τέτοιο βοηθάτε εκατοντάδες γυναίκες να βγούν και να δηλώσουν πως έχουν πέσει κι εκείνες θύματα παρενόχλησης είτε απο δικούς τους ανθρώπους , είτε απο αγνώστους.

Κωνσταντίνα Μεταξά : Κοιτάξτε, ναι είναι αλήθεια , έχει συμβεί αλλά δεν θα ήθελα σας παρακαλώ πάρα πολύ να επεκταθώ στο θέμα...

Faceloot1 : Τον γνωρίζατε προσωπικά ;

Kωνσταντίνα Μεταξά : Σας παρακαλώ πολύ θα με αναγκάσετε να κλείσω το τηλέφωνο

Faceloot1 : Τουλάχιστον δώστε μου την πληροφορία αν τον γνωρίζατε

Κωνσταντίνα Μεταξά : Όχι.Γνωριστήκαμε σε μια χοροεσπερίδα του κόμματος του όπου είχα τραγουδήσει για εκδήλωση της παράταξης του . Εκεί τον γνώρισα τον κύριο ο οποίος έστειλε διακριτικά κάποιον που μου είπε πως ο πρόεδρος θέλει να με συγχαρεί προσωπικά.

Faceloot1 : Ε, σιγά και αυτό είναι σεξουαλική παρενόχληση ;

Κωνσταντίνα Μεταξά : όχι βέβαια κύριε. Μετά απο μια εβδομάδα τον κάλεσα στο κινητό του να του ζητήσω να βοηθήσει σε μια υπόθεση έναν δικό μου άνθρωπο.Πήγα στο γραφείο του , αφού είχε ειδοποιήσει τους φρουρούς να με αφήσουν να περάσω . Πράγματι , πήγα στο γραφείο και το εξέθεσα το αίτημα μου .Εκείνος μου πρότεινε να πιούμε ένα ποτό να χαλαρώσουμε .Εγώ του μιλούσα με σεβασμό και δέος στο πρόσωπο του όπως θα έκανε κάθε νέο παιδί.όσο του μιλούσα για το θέμα μου όλο και με πλησίαζε ώσπου ξαφνικά άπλωσε το χέρι του στα πόδια μου .Του ζήτησα ευγενικά να σταματήσει.Δεν έλεγε να συμορφωθεί κι έτσι έφυγα απο το γραφείο του.

Faceloot1 : Είναι παντρεμένος ?

Κωνσταντίνα Μεταξά : Δεν θα πω παραπάνω πράγματα .Είναι μια υπόθεση που θέλω να ξεχάσω.... 
Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan