Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Ηλιούπολη όπως λέμε Μπαρτσελόνα!

Τελικά δεν έχω καταλάβει, υπάρχει οικονομική κρίση ή δεν υπάρχει. Τους αγγίζει όλους; Ξέρουν για αυτή όλοι; Δεν νομίζω! Γιατί το λέω αυτό; Γιατί την Τετάρτη πήγα για δουλειά να παρακολουθήσω τον αγώνα ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την Ηλιούπολη και μου ζήτησαν 30 ευρώ στο ταμείο του γηπέδου.

Έπαθα σοκ! Πέντε ώρες πριν το ματς είχα πάλι εισιτήρια για το ντέρμπι του Σαββάτου στην τιμή των 25 ευρώ και εκείνη τη στιγμή μου ζητήθηκε να πληρώσω πέντε ευρώ παραπάνω για να δω την Ηλιούπολη, σε ένα γήπεδο βούρκο, και χωρίς καμία...

άνεση στην εξέδρα που ήμουν!

Μα είναι δυνατόν; Αυτά τα ελέγχει κανείς; Μήπως πρέπει η ΕΠΟ να σκεφτεί σοβαρά το πλαφόν στα εισιτήρια; Είναι δυνατόν να πληρώνω σε τιμή Champions League για να δω την Ηλιούπολη με τα δεύτερα του Ολυμπιακού; Αααα δεν έχω παράπονο η κυρία στο ταμείο ευγενέστατη, υπάρχει και το εισιτήριο των 20 ευρώ μου λέει μέσα στους Ολυμπιακούς.

Δηλαδή να δώσω δέκα ευρώ λιγότερα, να φύγω κανένα μισάωρο αργότερα από τη λήξη του παιχνιδιού και να φάω και όλη τη βροχή στο κεφάλι, γιατί εννοείται ότι εκεί που ήταν οι Ολυμπιακοί και ήταν πιο φτηνό το εισιτήριο δεν είχε ούτε τουαλέτα!

Και εντάξει αφήστε με εμένα γιατί το εισιτήριο θα μου το πλήρωνε η εταιρία μου, οι άλλοι οι άμοιροι που ήθελαν να δουν το εν λόγω ματς; Τραγικά πράγματα και εν μέσω δύσκολων καιρών. Μήπως στην Ηλιούπολη έχουν μπερδευτεί και πιστεύουν ότι είναι η Μπαρτσελόνα και το «Σταύρος Μαυροθαλασσίτης» είναι το «Καμπ Νου», ή μήπως προσπάθησαν να βγάλουν και το ενοίκιο του γηπέδου μέσα από τα εισιτήρια!

Απίστευτο πραγματικά!!!
Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan