Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Γυναίκα για σπίτι...

Μαρία Σολωμού: «Έχω κερατώσει σχεδόν σ' όλες μου τις σχέσεις»

Η Μαρία Σολωμού εμφανίστηκε χθες στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου ''Βράδυ''. Με την αφοπλιστική της ειλικρίνεια, δεν δίστασε να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις του παρουσιαστή.

Σε ό,τι αφορά τις σχέσεις της με το αντίθετο φύλο είπε: ''Έχω το μαλακομαγνήτη. Ο μαλάκας έρχεται σε μένα. Μου 'χει τύχει πολλές φορές και δεν είναι λόγω διασημότητας. Μου συμβαίνει από παλιά. Ειδικά το να πει μια παραπάνω εξυπνάδα ο άντρας είναι μεγάλη μαλακία. Να προσπαθήσει για κάτι παραπάνω από αυτό που μπορεί. Άσε που δεν μπορώ να φανταστώ ότι...
οι άντρες είναι λιγότερο μάγκες από μένα. Σχεδόν, σε όλες τις σχέσεις μου είχα κερατώσει. Δεν είναι κάτι που το 'χω στις οδηγίες χρήσης. Όταν περνάει ο έρωτας, που περνάει κάποια στιγμή δυστυχώς, υπάρχει η φύση του ανθρώπου που πιστεύω πως είναι πολυγαμική''.
Παλαιότερα είχαν σχολιαστεί αρνητικά κάποιες δηλώσεις της που αφορούσαν την εγκυμοσύνη της. Ποια είναι η άποψή της γι'αυτό και πώς θα της φαινόταν να αποκτήσει ένα δεύτερο παιδί με τον Πάνο Μουζουράκη;

''Δεν λες κιόλας ότι φυσάω και πετάω όταν είσαι έγκυος. Δεν σκέφτομαι να ξαναμείνω έγκυος έτσι κι αλλιώς αλλά όχι λόγω αυτών που λέω για την περίοδο της εγκυμοσύνης. Σε αυτή τη φάση που είμαι δεν θεωρώ πως μπορώ να κάνω κι άλλα παιδιά. Δεν προλαβαίνω το ένα. Τώρα αν θελήσει ο Πάνος... Δεν έχω τέτοιο φόβο. Να τον ρωτήσω αν θέλει. Αν θελήσει, θα δούμε''.

Ο Πέτρος Κωστόπουλος, την ρώτησε αν θα την ενδιέφερε να παρουσιάσει κάποιο talent show όπως κάνουν διάφοροι άλλοι καλλιτέχνες. ''Δεν με ενδιαφέρει αυτό γιατί δεν είναι το αντικείμενό μου. Αν δεν έχω φράγκα και μου πουν πάρε τόσα και κάντο μπορεί κάπως να το σκεφτώ. Αυτά που βλέπω στην τηλεόραση από σόου δεν μου αρέσουν καθόλου. Στεναχωριέμαι πολύ όταν βλέπω το Just the two of us και το λέω γλυκά. Τι είναι όλο αυτό; Δεν τα βάζω με τους καλλιτέχνες. Είναι πολύ ατυχές'', είπε.
Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan