Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Ατάκες χαμηλής αυτοεκτίμησης


- Μια κοπέλα με τηλεφωνεί τις προάλλες και μου λέει, «Έλα σπίτι μου απόψε, δε θα είναι κανείς». Πήγα. Δεν ήταν κανείς εκεί..

- Πάντα γνώριζα ότι οι γονείς μου με μισούσαν. Για να παίζω στη μπανιέρα μου είχαν δώσει μια τοστιέρα κι ένα ράδιο..

- Θυμάμαι την εποχή που με απήγαγαν κι έστειλαν ένα δάχτυλό μου στον πατέρα μου. Είπε ότι χρειαζόταν περισσότερες αποδείξεις.

- Ο γέρος μου δε με σεβόταν. Τον ρώτησα, «Πως θα πετάξει ο χαρταετός μου;». Μου είπε να βρω έναν γκρεμό και να πηδήξω.

- Είμαι τόσο άσχημος …. Δούλευα σε pet shop κι όλος ο κόσμος ρωτούσε πόσο μεγάλος θα γινόμουν.

- Πήγα στο γιατρό επειδή είχα καταπιεί πολλά υπνωτικά χάπια. Ο γιατρός με συμβούλεψε να πιω μερικά ποτά και να ξεκουραστώ.


πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan