Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Διαψεύδει ο Μόντριτς για Μπαρτσελόνα


Ο Λούκα Μόντριτς διέψευσε τα σενάρια που τον θέλουν να βρίσκεται πολύ κοντά στη μεταγραφή του στην Μπαρτσελόνα.
Ο μεσοεπιθετικός της Τότεναμ αστειευόμενος γι’ αυτές τις φήμες τόνισε χαρακτηριστικά ότι μόνο ως… αντίπαλος θα πάει στη Βαρκελώνη...


«Εγώ στη Μπαρτσελόνα; Ναι το ελπίζω πραγματικά, αλλά μόνο ως αντίπαλός της. Να πάω εκεί σαν παίκτης της Τότεναμ στην επόμενη φάση του Τσάμπιονς Λιγκ.

Ας σοβαρευτούμε. Όλα αυτά είναι απλώς φημολογία. Δεν ξέρω αν χρειάζεται να αναπαράγονται για κάποιο λόγο, αλλά εμένα μου φαίνονται πραγματικά αστεία. Πάντα είναι ωραίο να βλέπεις το όνομά σου ως στόχο ομάδων όπως η Μπαρτσελόνα, όμως πρέπει να είμαι προσγειωμένος. Δεν μπορώ να συζητάω άλλο για αυτά. Από τη μέρα που ήρθα στην ομάδα, ακούω και διαβάζω για Τσέλσι, Ίντερ, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τώρα Μπαρτσελόνα.

Η μόνη αλήθεια σε όλα αυτά είναι ότι υπέγραψα πρόσφατα το νέο μου συμβόλαιο με την Τότεναμ. Το Λονδίνο είναι ένα υπέροχο μέρος και το «Γουάι Χαρτ Λέιν» το νιώθω σαν σπίτι μου. Ξέρω ότι οι οπαδοί είναι χαρούμενοι μαζί μου και έχουν την απαραίτητη υποστήριξη να πάμε μπροστά. Μπορώ να πραγματοποιήσω τα ποδοσφαιρικά μου όνειρα με την Τότεναμ και ξέρω ότι το μέλλον μου είναι εδώ στο σύλλογο», τόνισε χαρακτηριστικά ο Μόντριτς.


Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan