Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Κάτι σοβαρό «παίζεται» τούτες τις ώρες στην Ελλάδα

Αυτή η υπόθεση με τους παγιδευμένους φακέλους δεν μου αρέσει καθόλου. Είναι μια πολύ βρόμικη ιστορία σε κάθε περίπτωση και ως προς την «πολιτικότητά» της και ως προς το timing. Πολλά περνούν από το μυαλό μου, αλλά δεν έχω απάντηση, καθώς δεν διαθέτω πληροφορίες σχετικά. Ήθελα μόνον μέσω του «Ακτιβιστή» να εκδηλώσω την ανησυχία μου, καθώς η υπόθεση αυτή έρχεται να επιδεινώσει την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό και να φορτίσει το προεκλογικό κλίμα με στοιχεία τρόμου και εξωγενούς απειλής. Είναι προφανές ότι κάποιοι κάτι ετοιμάζουν, σε επίπεδο καταστολής και έκτακτης ανάγκης για την Ελλάδα. Και αυτοί μάλλον ξεπερνούν τα σύνορα της χώρας.

Ο διεθνής τύπος... αναφέρεται στα περιστατικά αυτά σαν στην Ελλάδα να υπάρχει εστία παραγωγής τρόμου και απειλής για την παγκόσμια ασφάλεια και αυτό υπερτονίζεται από τα ΜΜ"Ε" της διαπλοκής στο εσωτερικό, ταυτόχρονα με την μεγέθυνση της αντικειμενικής φύσης των εμφανώς προβοκατόρικων αυτών ενεργειών....

Οι φίλοι θα γνωρίζετε, ίσως, την αλλεργία μου στην discourse της προβοκάτσιας. Ελάχιστες φορές στη ζωή μου έχω χρησιμοποιήσει την λέξη, αλλά εδώ η υπόθεση είναι «φως φανάρι». Μετά την ευρωπαϊκή χωροφυλακή που καλέσαμε να προστατεύσει τα σύνορά μας στον Εύρο από τους μετανάστες, φοβάμαι μήπως καλέσουμε και ευρωπαϊκές αστυνομικές δυνάμεις να κάνουν ότι έπραξαν επί Ολυμπιάδας και κάτι παραπάνω!

Δεν θέλω να συνεχίσω…δυστυχώς η κυβέρνηση είναι τόσο ανοιχτή στην παγκοσμιοποίηση που δεν εμπνέει πλέον εμπιστοσύνη στους Έλληνες, σε κανένα επίπεδο. Ας κρατήσουμε λοιπόν την ψυχραιμία μας και ας είναι έτοιμη η κοινωνία των πολιτών να αντιδράσει αν η απειλή πάρει διαστάσεις. Μέσω τέτοιων απειλών γίνεται σήμερα το λεγόμενο securitization της πολιτικής ζωής, στις σύγχρονες κοινωνίες. Ας το προσέξουμε, διότι οδηγεί σε παγίδευση των δημοκρατικών θεσμών και σε απαλλοτρίωση των φιλελεύθερων πηγών της κοινωνικής ζωής.


του Δημήτρη Γιαννακόπουλου

Πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan