Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Θλάση ο Ιμπαγάσα!

Σοβαρό πρόβλημα για τον Ολυμπιακό ενόψει των προσεχών αγώνων του καθώς ο Άριελ Ιμπαγάσα υπέστη θλάση στην προπόνηση της Πέμπτης.

Ο Αργεντίνος άσος αποχώρησε από την προπόνηση και θα πρέπει να υποβληθεί σε εξετάσεις για να φανεί το μέγεθος της θλάσης και το διάστημα που θα απουσιάσει. Φυσικά δεν υπολογίζεται για το ματς με τον Πανιώνιο και ο Βαλβέρδε θα πρέπει να αναζητήσει λύση, με πιθανότερο ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει κεντρικό δίδυμο στα χαφ Ντουντού και Ουρτάδο.

Ο Κρίστιαν Νέμεθ μίλησε στον ουγγρικό Τύπο για το ντεμπούτο του με τη φανέλα του Ολυμπιακού:

«Η αλήθεια είναι πως άργησα λίγο να κάνω την πρώτη μου επίσημη εμφάνιση. Οι σχέσεις μου με τον προπονητή είναι καλές και τα ΜΜΕ υπερέβαλαν λίγο όσον αφορά αυτό το θέμα. Δεν δυσανασχετώ, κάνω τη δουλειά μου και γνωρίζω πως πρέπει να ανταγωνιστώ πολλούς επιθετικούς για να μπω στην ομάδα. Έχω εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μου και πιστεύω πως η χθεσινή μου συμμετοχή ήταν ένα βήμα προς τα εμπρός».
nooz

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan