Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Ελίνα Μπεκάκου : Δεν επέτρεψα να μου γίνει πρόταση για ροζ DVD

O κ. Σειρηνάκης προσπάθησε να έρθει σε επαφή μαζί μου μέσο της σελίδας μου στο fb. Μετά και μέσω κάποιον κοινών γνωστών, για να μου κάνει πρόταση προφανός για ροζ DVD, αλλά δεν του έδωσα καν, το δικαίωμα να εκφράσει την πρόθεση του αυτή. Σε κάποιο μήνυμα του μάλιστα μου έλεγε “ μα πως απορρίπτεις μια πρόταση χωρίς καν να την ακούσεις” ?
Σε καμία περίπτωση δεν θα έκανα κάτι τέτοιο, ο χορός για μένα είναι τρόπος ζωής, η ηλικία μου εξάλλου επιτρέπει και κάποιες υπερβάσεις. Σπουδάζω Χημικός και θέλω να συνεχίσω πάνω σε αυτό τον τομέα, δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο, θα ήταν μεγάλη προσβολή για τους δικούς μου ανθρώπους και στο μέλλον για τα παιδιά μου, αν καταφέρω κάποια στιγμή να αποκτήσω γιατί θεωρό πολύ ιερό θέμα την μητρότητα.....

Όλα αυτά η εκρηκτική Ελίνα τα εκμυστηρεύτηκε στον φίλο της Σωτήρη Σωτηρίου την Τρίτη το βράδυ στο Boutique στο πάρτι των Angels οπού βρέθηκε με λίγους και καλούς φίλους όπως σχεδόν κάθε Τρίτη. Στο διπλανό τραπέζι ήταν η Σάσα Μπάστα, όπου γνωρίστηκαν αντάλλαξαν απόψεις για τον χώρο τους πολύ φιλικά.




πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan