Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ… ΠΕΡΙ Β΄ ΓΥΡΟΥ ΕΚΛΟΓΩΝ

ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ
Είστε Ελεύθεροι άνθρωποι και δεν περιμένετε βέβαια από εμένα να σας πω τι και ποιον θα ψηφίσετε στις επερχόμενες εκλογές του δευτέρου γύρου.
Όμως σαν Πατριώτης, σαν Έλληνας και σαν Αξιωματικός δεν μπορώ να μη σας κοιτάξω στα μάτια να βάλω το χέρι στην καρδιά και να σας πω ορισμένα πράγματα που υπέπεσαν στην αντίληψή μου και τον πόλεμο που υπoστήκαμε !!
Την πρώτη Κυριακή τα γνωστά πολιτικά γραφεία του νομού μας και η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Τρικάλων ξεκίνησαν έναν βρώμικο πόλεμο εναντίον μας μιλώντας για χαμένη ψήφο και πιέζοντας τους πολίτες ότι αυτοί θα έχουν την εξουσία και αυτοί θα μπορούν να κάνουν τα ρουσφέτια .(!!!)
Στην ίδια λογική και ο πολιτικός εκβιασμός ταλαίπωρων ανθρώπων λέγοντας ότι το όλοι το ίδιο είμαστε ,αλλά εμείς θα κάνουμε το κουμάντο .
Πατριώτες ,εγώ δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός ούτε θέλω να κάνω πολιτική καριέρα ,ήθελα μόνο να μπορώ να ελέγχω πού πάνε τα χρήματα από τις θυσίες τις δικές μας και να δω πώς χθεσινοί άγνωστοι πολιτικοί μετά από μερικά χρόνια βγαίνουν πάμπλουτοι .Οι αγώνες μου είναι καθαρά πατριωτικοί και παλεύω εναντίον αυτών που κάνουν κακό στην Πατρίδα μου χωρίς να ξεχωρίζω κόμματα και πολιτικές !
Σκέψου Πατριώτη ποιοι ήταν στο γκουβέρνο όταν φτάσανε την χώρα μας στην οικονομική καταστροφή !
Σκέψου Πατριώτη, ποιοι έφτασαν τα χρέη του δήμου Τρικκαίων σε δυσθεώρητα ύψη και έβαλαν αλλοδαπούς στα ψηφοδέλτια τους.
Σκέψου Πατριώτη, ποιοι στην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Τρικάλων οκτώ ολόκληρα χρόνια ενώ εσύ πείναγες δεν μπόρεσαν να τελειώσουν έναν δρόμο αν και διαχειριστήκανε εκατοντάδες εκατομμύριων ευρώ!
Εσένα σου κόψανε τους μισθούς, τις συντάξεις ενώ αυτοί που δήθεν κόπτονται για το μνημόνιο που ίδιοι με την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος το έφεραν δεν έχουν επηρεαστεί , αλλά αντίθετα έχουν αυξήσει τους μισθού τους !!
Πατριώτες : Σαν Ελεύθερος άνθρωπος που είμαι θέλω να περπατάω στον δρόμο με ψηλά το κεφάλι και να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια .

ΕΓΩ ως ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ και ΜΟΝΟ
ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟΣ ΣΑΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΔΕΣΜΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΒΑΤΑ ,
KAI ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΔΙΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ :
EΓΩ ΔΕ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΝ Κ. ΑΓΟΡΑΣΤΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΕΓΩ ΔΕ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΝ Χ. ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ (ΤΡΙΚΑΛΩΝ)
ΕΓΩ ΔΕ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΝ Μ.ΤΑΜΗΛΟ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ
ΕΓΩ ΔΕ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΝ Β.ΜΠΟΥΤΙΝΑ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ !! KAI ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ

H ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΗ ΣΑΣ

ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΑΝΏΤΕΡΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ε.α

πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan