Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Μήνυση στον Ταμήλο καταθέτει σήμερα ο Λάππας

Aπό το απαλό και άνευρο... βάλς που είχαν επιδοθεί στον πρώτο γύρο της εκλογικής αναμέτρησης, στο σκληρό ροκ έχουν αρχίσει να επιδίδονται εδώ και δύο 24ωρα οι “μονομάχοι” του δημαρχιακού θώκου Τρικκαίων κ. Ταμήλος και Λάππας. Αποφασισμένος να καταθέσει σήμερα κιόλας μήνυση στον νυν δήμαρχο Τρικκαίων κι εκ νέου υποψήφιο κ. Ταμήλο, εμφανίστηκε χθες ο επικεφαλής του συνδυασμού «Τρίκαλα Συμπολιτεία» και υποψήφιος δήμαρχος κ. Χρήστος Λάππας. Ενοχλημένος ο ίδιος από την τελευταία ανακοίνωση του κ. Ταμήλου μέσω της οποίας τον εγκαλεί ως κοινό συκοφάντη και λασπολόγο, ο κ. Λάππας δίνει σήμερα το πρωί ραντεβού στα δικαστήρια όπου και θα καταθέσει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση εναντίον του αντιπάλου του κ. Ταμήλου.
Εκείνο που προκάλεσε την άμεση αντίδραση και οργή του κ. Λάππα στάθηκε η χθεσινή ανακοίνωση του κ. Ταμήλου, με την οποία ο νυν δήμαρχος χαρακτηρίζει τον συνδυασμό του κ. Λάππα ως μια βρώμικη ιστορία που έχει....
τελειώσει πολιτικά, που επιδίδεται σε συκοφαντία και λασπολογία.
Την απόφασή του να καταθέσει μήνυση εναντίον του Δημάρχου κ. Ταμήλου ο κ. Λάππας τη γνωστοποίησε χθες δημοσίως (από το Ράδιο-πρωινός 105,3) αφού προηγουμένως είχε αναφερθεί στα δικά του περιουσιακά στοιχεία.
«Αυτή τη φορά δεν του τη χαρίζω»
«Η σημερινή καταγγελία του κ. Ταμήλου θεωρώ ότι κινείται έξω από τα όρια της λογικής, της πολιτικής ηθικής και των δημοκρατικών ορίων. Και αυτό κ. Ταμήλος το ξανάκανε το 2003 στο δημοτικό συμβούλιο. Και τότε μου ζήτησε συγγνώμη, διότι και τότε όντως... απασφάλισε και ξεπέρασε τα όρια. Τότε πραγματικά θεώρησα ότι δεν πρέπει να προσφύγω στη Δικαιοσύνη. Τώρα, όμως, αυτό το πράγμα δεν πρόκειται να του το χαρίσω. Αύριο (σήμερα δηλαδή) θα υποβάλω μήνυση εναντίον του. Γιατί αυτή η προσπάθεια να μας τυλίξει όλους, να με αποκαλεί δημόσια Λασπά, και ένα σωρό άλλες αθλιότητες, δεν θα περάσει απαρατήρητη».
Σύμφωνα με πληροφορίες μας ο κ. Λάππας αναμένεται να διασχίσει το κατώφλι του Δικαστικού Μεγάρου Τρικάλων σήμερα μετά τις 10 το πρωί για υποβάλλει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση εις βάρος του κ. Ταμήλου, μιας και όπως ανέφερε έχει ξεπεράσει τα δημοκρατικά όρια.
«Η πολιτική ηθική ευθύνη -ανέφερε ο κ. Λάππας- είναι προσωπική υπόθεση του καθενός μας. Ο καθένας όταν αναλαμβάνει να κάνει κάτι, αναλαμβάνει και την ευθύνη. Όταν επιχειρήθηκε ιστορικά να υπάρξει τέτοιου είδους συλλογική ηθική ευθύνη, οδηγηθήκαμε σε τερατογεννέσεις. Ένα κλασικό παράδειγμα είναι η συνολική ενοχοποίηση των Εβραίων από τον Χίτλερ, το κρεματόριο και το Άουσβιτς.
Άρα η σημερινή καταγγελία του κ. Ταμήλου θεωρώ ότι κινείται έξω από τα όρια της λογικής, της πολιτικής ηθικής και των δημοκρατικών ορίων».
«Με το σταυρό στο χέρι δεν κάνεις περιουσία»
Φυσικά ο υποψήφιος για το δημαρχιακό αξίωμα κ. Λάππας δεν άφησε ασχολίαστο και το ζήτημα που άνοιξε ο υποψήφιος του κ. Σπανός γύρω από την οικονομική κατάσταση του κ. Ταμήλου.
«Εγώ μετά από όλο αυτό τον ντόρο που έχει γίνει, θα καταθέσω και θα δώσω στη δημοσιότητα το πόθεν έσχες μου και το Ε-9. Και μπορώ να το πω άλλωστε και τώρα ότι εκτός από κάτι μικρά χωραφάκια που έχω στο χωριό του, στα Θεοδώριανα της Άρτας από τους γονείς μου, το μόνο περιουσιακό μου στοιχείο είναι ένα σπίτι που έχω φτιάξει στα Τρίκαλα με τη γυναίκα μου και για το οποίο χρωστάω ένα σημαντικό ποσό από τα δάνεια και ένα Fiat Stilo» έλεγε χθες ο κ. Λάππας (από το ράδιο-Πρωινός).
Μάλιστα, ο ίδιος μέσα από τη ραδιοφωνική του παρουσία πήγε τη συζήτηση κι ένα βήμα παρακάτω:
«Υπάρχει μια λαϊκή παροιμία που κρύβει και μια μεγάλη σοφία, ότι το μεροκάματο μεριά δεν γίνεται. Όταν πας με τον σταυρό στο χέρι δεν κάνεις περιουσία. Δεν μετάνιωσα γι’ αυτό, είναι μια στάση ζωής, είναι σύμφωνο με τις απόψεις μου και τις αξίες μου. Θεωρώ ότι έχω μια αποδοχή, μια επιστημονική και κοινωνική καταξίωση από τη δουλειά μου, και κρατάω την παρακαταθήκη που μου άφησε ο πατέρας μου, ότι όταν ολοκληρώσεις την ζωή σου, να έχεις το μέτωπο καθαρό».
ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ                     Ευαγγελία Σωτηρίου

πηγή

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright 2009 Οιχαλία - Τρικάλων. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan